Pytanie: Jaki gaz do BMW 525i 24V?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam i mam kilka pytań.
Jaki gaz byłby dobry do BMW 525i (e34) rok od 93 w górę silnik 2.5l 24V 6 cylindrowy rzędowy, zminne fazy rozrządu VANOS, 192KM. Jakie są opcje i jakie koszta z tym związane? Następne pytanie to czy można instalację z takiego autka wymontować po np. 2-3 latach użytkowania i zamontować w BMW 528i lub 530i (e39) rok 97 w górę? Czy jest to technicznie możliwe i opłacalne?
Jaka jest żywotność takiej instalacji? Jaka instalacja nadawałaby się najlepiej do wyżej wymienionych aut?
Czy kierownica z prawej strony (auto Angielskie) ma jakieś znaczenie jeśli chodzi o instalację gazową? Jakieś ograniczenia technicze itd.?
Ostatnie pytanie to gdzie w okolicach Opola, Wrocławia lub Katowic (jestem z Opola!) lub gdzieś w okolicy można założyć dobry gaz?
Z góry dziękuję za uwagę i za wszelką pomoc!
Pozdrawiam
APER
  
 
Witam.
Proponuję instalację 5 generacji z ciekłym wtryskiem gazu.
Z regóły mniej spala gazu niż benzyny oraz auto jest mocniejsze .
Sprawdzone na hamowni.
  
 
Croma1 a ile taka przyjemność kosztuje?
Następnie jak byłoby z przełożeniem takiej instalacji do nowszego modelu? Czy to wogóle ma sens i czy jest opłacalne?
Ile można pojeździć na takiej instalacji (przebieg!)?
Co z sekwencją? Też by podpasowała?

Dziękuję i pozdrawiam

Aper
  
 
Szanowni Użytkownicy
Jestem nowy na Lpg forum i kompletnie nie miałem jeszcze styczności z instalacją gazową!
W związku z tym prosiłbym o udzielenie mi jakiś porad, a nie tylko na zaglądnięcie na mój post i pozostawienie go bez komentarza!
Wszelkie odpowiedzi bedą mi bardzo pomocne i bedę wdzięczny za jaką kolwiek poradę!

Z góry dziękuję!!!

APER.
  
 
Jestem umowiony na 3 listopada na zalozenie inst. LPG do mojej Betty.
Mam e34 '93 520i 24V silnik m50 i zakladam SSW Mistral - sekwencyjny wtrysk gazu. Dlugo robilem wywiady w roznych firmach i w koncu wybralem CITO we Wroclawiu. Jezeli jestes z Opola to nie masz daleko.

www.cito.com.pl - sprawdz sobie

Za cala instalacje ze zbiornikiem toroidalnym w miejsce kola zapasowego zycza sobie 4950 PLN.

pozdrawiam
  
 
Witam.
Najtańsza ale dobra sekwencja to wydatek do 5 koła. Najlepsza z sekwencji PRINS to 6,5 koła. a 5 generacji z ciekłym wtryskiem gazu tom także 6,5 koła i zawsze ją można przełożyć. ona nie ma ani reduktora gazowego ani kompa gazowego.



Cytat:
2005-10-17 19:46:50, aper pisze:
Croma1 a ile taka przyjemność kosztuje? Następnie jak byłoby z przełożeniem takiej instalacji do nowszego modelu? Czy to wogóle ma sens i czy jest opłacalne? Ile można pojeździć na takiej instalacji (przebieg!)? Co z sekwencją? Też by podpasowała? Dziękuję i pozdrawiam Aper