| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-09-30 19:48:42 nie wybucha jak powinno, i sie tlamsi... no nie moge tekst dzisiejszczego wieczoru ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mate17 F&F Wolny Słuchacz :) zwloki Gorlice | 2005-09-30 20:01:24 Bardzo ciekawy temat, napiszcie co wiecie.... |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-09-30 20:05:36 luz pat, po prostu zajebiscie mnei to rozbawilo |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2005-09-30 20:10:28 co prawda nie uważałem na wykładach z termodynamiki... i zdałem ją dopiero na ustnym po pary pisemnych...
ale może chodzi o to że wysokie sprężanie wymaga o wiele większej ilości pracy (termodynamicznej) i dlatego w normalnych zastosowaniach stosuje się sprężanie dwu- lub wielo-stopniowe |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2005-09-30 20:54:29 z tego co ja wiem ( a wiem niewiele ) to silnik przy za duzym sprezaniu poprostu traci zbyt duzo energi na samo sprezenie mieszanki w cylindrach co powoduje zmniejszenie jego sprawnosci... tak biorac na chlopski rozum |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-09-30 20:58:59 no czyli mamy druga opinie rzeczoznawcy;p |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2005-09-30 21:02:50 Vyzn-R - no to jest dokladnie to co napisałem wyżej... pan profesor mi nawet wykres narysował... mogłbym go powtórzyć i wkleic... ale ciut leniwy jestem.... chyba że mnie namówicie... |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2005-09-30 21:10:30
ujete idealnie ![]() |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2005-09-30 21:17:22
trochę +/- ciutkę |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2005-09-30 21:31:41 |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2005-09-30 21:33:23 kumpel opowiadal kiedys ze przeprezyl
doszedl do 16 atm i mowil ze przy wysokich obrotach traci jakby moc ale nie wiem czy ta granica to taka scisle 16 atm dla benzynowych silnikow na pewno wiele od paliwa zalezy i konstrukcji silnika |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-09-30 21:57:52 ja widzialem 1.1 fire w sportingu co mial 19 atm i jezdzil wypiardowo |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-09-30 22:08:01 a jaka mial pompe wtryskowa? jezdzilo to na OO ? ![]() |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-09-30 22:15:05 ne, jezdzil na elfie szportowym |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-09-30 22:40:09
jaki kolega mundy, no bym sie nie spodziewal
ale racja, w pewnym momencie cisnienie na garnach jest tak duze ze "hamuje" silnik bardziej niz napedza dla wałka kałuzowego z tego co wiem max cisnienie to kolo 12. ja mam teraz ponad 10 |