Do mechaników :) Olej się pojawił w okolicy rozrządu.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Od strony rozrządu na dole zaczyna mi się mocno pocić silnik. Znawcą tematu nie jestem, ale wygląda mi to na nieszczelny pierścień uszczelniający pod kołem zębatym rozrządu. Pytanie - czy wymiana tego uszczelniacza będzie wielkim problemem dla mechanika ?? Pytam, bo będę musiał auto zostawić w warsztacie no i nie wiem na jak długo załatwiać sobie zastępczą brykę (czyt.: pożyczyć ). Będę wdzięczny za odpowiedzi.
  
 
Jaką jednostką czasu mam operować??
Minutami, kwadransami, godzinami??

Najlepiej będzie jak powiem tak: jeżeli wszystko pójdzie ok to chwila moment.

A tak na poważnie to jak załatwisz sobie brykę na jeden dzień to świat i ludzie.

Pozdrawiam
  
 
Muniek, no trza rozbebeszyć silbnik do samego wałka, czy mechanior na silniku w samochodzie podejzie to już kwestia fachu........mechanika
Ino go na sucho mie montować. Nie myślę o piciu przy pracy


[ wiadomość edytowana przez: Sinuspi dnia 2005-10-10 08:40:10 ]
  
 
Nie wiem jak w TD ale w 16V jest troche zabawy. Prawie trzeba sie zabawić jak przy wymianie rozrządu. Dlatego tez polecam wymianę simerinów za kazdym rozrządem bo koszt niewielki a robota w 99,9% ta sama. Przy wprawie to 3-4 godziny w 16V
  
 
Dzięki wielkie, obawiałem się że to dłuższa zabawa, ale już jestem spokojny. Mechaników mam takich spoko, widać że się znają i od 5 lat nie miałem powodu do narzekania na nich. Dzięki raz jeszcze.
  
 
Tylko nie przeciągaj z wymianą bo lejący sie olej moze dostawać sie do paska i ci zgnije. tzn. urwie ci parę ząbków i po ptakach. Miałem taką historię w Polonezie