MotoNews.pl
  

Poprzeczne ruchy paska rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Wymieniłem w swojej omie 2.0 16V kompletny rozrząd, lecz z jego pracy zadowolony nie jestem. Z niewiadomych przyczyn pasek rozrządu w trakcie pracy silnika przesuwa się na wszystkich rolkach i kołach ruchem poprzecznym (ok.2-3mm),np. od jednej krawędzi rolki do drugiej krawędzi. Wiem że tak być nie powinno ale tak właśnie jest. Czy jest jakaś mądra głowa która pomoże mi, i powie co z tym fantem zrobić?
Pozdrawiam
  
 
Tak na chłopski sołtysi rozum oznacza to że któraś z osiek podparcia kół, wałków czy co tam masz nie jest w jednej płaszczyźnie z resztą.
  
 
Cytat:
Tak na chłopski sołtysi rozum oznacza to że któraś z osiek podparcia kół, wałków czy co tam masz nie jest w jednej płaszczyźnie z resztą.



nic dadać nic ująć
  
 
Troche spózniona refleksja ale podobnie miałem w lanosie i wytrzymał 8 tys km i trach .Ja bym wymienił jeszcze raz sam pasek .
 
 
I tak chyba zrobie....stary rozrząd chodził równutko...
  
 
Jesli nie chodzi rowno to nie wytrzyma dlugo.
  
 
Witam. Pasek wymieniony i dalej pracuje krzywo...Kurcze jaki następny krok?
  
 
Czy razem z rozrządem była wymieniana pompa wodna? Jeżeli tak to na jej zębatce znajduje się kawałek przynitowanej blachy ,który służy za ogranicznik dla paska i zdażało się że ta blacha była po prostu krzywa , co może powodować ruchy paska na boki, radzę sprawdzić.


[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2006-09-25 00:07:26 ]
  
 
Tak , była wymieniona pompa wody ale to nie blaszka jest winowajcą ponieważ ta pompa posiada koło zębate jako jeden odlew wraz z kołnieżem zabezpieczającym przed zsunięciem się paska . Problem dalej nie rozwiązany.