| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2005-10-24 16:15:17 Magnes na zime to nieporozumienie...chyba ze masz GARAZ cieplutki ;D jesli parkujesz pod chmurka to nie wiem...przykrywanie autka... albo skrobanie dachu. Ja po 1 dniu SZRONU podziekowalem za magnesowke.
A ogolnie uzytkuje sie rewelacyjne! |
magz999 Skoda Felicja Jaworzno | 2005-10-25 09:38:43 Nie mam dużego doświadczenia jeśli chodzi o CB a o magnesówkach to wiem najmniej, ale umiem wyszukać w internecie ciekawe strony.
Poszukaj tutaj - >Kliknij ;] Jest dosyć sporo mobilków. Może któryś sposób akurat Ci wpadnie w oko, albo podrzuci jakiś pomysł . Osobiście pomysł z zamontowaniem anteny na masce mi się nie podoba ... ale to kwestia gustu
Pozdrowienia. P.S. Osobiście mam zamontowane tak Fela, ale to wszystko zależy od tego jak się klapa otwiera. A poza tym jak sobie przypominam to chyba w Clio jest w tym miejscu plastikowy spojlerek więc chyba odpada.
A ceny takich uchwycików są różne... Taki jak na tych zdjęciach felci i clio to jakieś 20 - 30 zł zależy gdzie
Ale można kupić Presidentowskie w ładnej plastikowej obudowie nawet za 50 zł ... ale to już chyba przesada. Polecam przeglądnąć allegro
Np. Tu jest dosyć tani i ładnie wyglądający lub Ja mam taki dzwonek... [ wiadomość edytowana przez: magz999 dnia 2005-10-25 09:49:32 ] |
Focus CB FORUM nadajnik Peugeot 206 Warszawa | 2005-10-31 10:01:47
ja juz po dwoch dniach mam dosc codziennego odmrazania szyb Mnie to nie przeraza ze zamiast psiknac po przedniej szybie to psikne i troszke na dachu... |