Uszczelka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Postanowiłem jednak zmienić cieknącą uszczelkę pod klapą zaworów i w hurtowni ABC na paderewie dostałem takie cóś :



Poprzednia uszczelka była raczej z innego materiału ta jest gumowa i tu pytanie : czy ktoś się spotkał (lub ma założoną takową ) czy są jakieś za lub przeciw w zastosowaniu takiej uszczelki i czy dawać ją na silikon czy bez ?? ??
Wszelkie sugestie mile widziane
  
 
Jam iałem kiedys załozoną gumową uszczelke, ale czarną. Teraz mam korkową, załozyli mi ją przy sciąganiu głowicy. Gumowa nieciekła przez 2lata, korkowa po pol roku pusciła olej.
  
 
Ja u siebie wymienialem bo poprzednia ciekła ale tez zmieniłem na korkową ale wszystko złożyłem na silikon i narazie jest spokój.
  
 
Wydawa mi się że to ciekawsza opcji...99% tych uszczelek jest na bazie korka i niestety nie cieszą się zbytnią trwałością czego pewnie każdyz nas doświadczył....średnio po 3 miesiącach już zaczynają choćby troszeczkę ale puszczać .

Może ta "gumniasta" się lepiej sprawdzi ....zresztą Czarek ma jak widać dobre doświadczenia

NaTwoim miejscu zakładał bym "na sucho" bez silikona , nie szalejąc z "dociąganiem"....

Pozdrowionka!
b1
  
 
Cytat:
2005-10-01 22:48:58, Czarek_Rej pisze:
Jam iałem kiedys załozoną gumową uszczelke, ale czarną. Teraz mam korkową, załozyli mi ją przy sciąganiu głowicy. Gumowa nieciekła przez 2lata, korkowa po pol roku pusciła olej.



No ta też jest czarna tylko zdjęcie trochę prześwietlone
Ale przynajmniej mnie uspokoiłeś co do tej uszczelki, ale i tak nakidam silikonu - chyba by mnie trafiło jak bym założył bez i po miesiącu zaczęło by znów przeciekać
  
 
Miałem właśnie tą gumową - wytrzymała dwa lata.
  
 
Też założyłem gumiastą - wprawdzie 1,5.