Problemy z obrotami przy LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam załozona instalację gazową w Oplu Astra Clasic.
Samochód uruchamiając się na benzynie ma od razu wysokie obroty co powoduje momentalne przełczenie sie na gaz.
Wtedy praca silnika na gazie jest nie równomierna,a dodając gazu
silnik zaczyna się dławić.Czy może to być wina silnika krokowego.
Druga sprawa to pomarańczowa kontrolka Check,fachowcy twierdzą że nie da sie nic zrobić będzie sie od czasu do czasu zapalać.
  
 
Próg przełaczania z benzyny na gaz można odpowiednio ustawić w komputerku sterującym (wartość obrotów, przełączanie przy wzroście bądź opadaniu obrotów). Można jeszcze dodać czujnik temperatury silnika i ustawić temperaturę minimalną przy której może nastąpić zmiana zasilania. Co do konrolki silnika to winna jest chyba zła emulacja sondy lambda - ja się przynakmniej z takim przypadkiem spotkałem (właśnie w oplu). Napisz dokładnie jaką masz instalkę bo tak na razie to można gdybać.
Pozdrawiam
  
 
Szczegóły , jak mamy pomagać, zfusów wróżyć
  
 
1.Sprawdź czujnik temperatury (opornośc), on odpowiada za automatyczne ssanie na benie i moze cos nie tak i ci podnosi zabardzo
2. Krokowy sprawdź też(od benzyny)- pewnie sie zacina

  
 
jest to instalacja Lovato II generacja