LEW 405 SRix4 TYLNE ZAWIESZENIE HYDROPNEUMATYCZNE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM- PYTANKO DO LUDZI MAJĄCYCH LWA Z NAPĘDEM NA WSZYSTKIE KÓŁKA- MAM TAKI PROBLEM Z ELEKTRYKĄ UKŁADU JEST OK, ALE GDY WCZISNĘ PRZYCISK AWARYJNEGO PODNOSZENIA ZAWIESZENIA W BAGAŻNIKU TO PODNOSI NA SAMĄ GÓRĘ ,GDY WYŁĄCZĘ ZAPŁON TO PO CHWILI OPADA ZAWIACH NA SAM DÓŁ- ALE NIE CHCE UTRZYMYWAĆ PRAWIDŁOWEGO POŁOŻENIA I TERAZ NIE WIEM CZY WINNY TEMU JEST KOREKTOR WYSOKOŚCI ZAWIESZENIA PRZYTWIERDZONY DO DRĄŻKA STABILIZACYJNEGO TYLNEGO ZAWIESZENIA CZY MOŻE KTÓRYŚ Z PRZEKAŻNIKÓW A JEST ICH AŻ 5 ZA ZBORNICZKIEM Z PŁYNEM LHM- NIECH KTOŚ MI POMOŻE BO TYLNE ZAWIESZENIA NIE UTRZYMUJE MI POZIOMU- WSTAWIŁEM PRZYCISKI KTÓRYMI USTAWIAM ODPOWIEDNIĄ WYSOKOŚĆ ALE WIEM ŻE POWINNO SIĘ TO SAMO REGULOWAĆ JAK W CYTRYNIE BX
DZIĘKI ZA POMOC
  
 
Moze akumulator cisnienia nie trzyma?
a przod jak?
Popytaj na forum cytrynki - bo to w sumie BX jest, nie?
A cisnienie w polozeniu serwisowym utrzymuje (na sztywno).
A pyka, jak dociazasz tyl???



I NIE TLUCZ CAPS LOKIEM, BO LUDZIE MYSLA, ZE KRZYCZYSZ

[ wiadomość edytowana przez: adasco dnia 2005-10-29 21:10:34 ]
  
 
to jest 405 peugeot on ma zawiach hydro tylko z tyłu, w położeniu serwisowym trzyma na sztywno, ale nie słyszałem zeby pykał pod obciążeniem, jak podniesie na maxa i wyłącze serwisówke to ciągle trzyma dopiero jak wyłączę zapłon to opada na sam dół
  
 
ale to jest zawieszenie takie samo jak w BX z tego co slyszalem.
hmm.. z tego co sie orientuje, to raczej powinno trzymac. Nawet po wylaczeniu zaplonu polozenie serwis powinno byc usztywnione. Przynajmniej citroen tak ma - moze odwiedz jakiegos mechanika od citroena....