Jeździłem dzisiaj RAKIETĄ

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, Citroen Saxo VTS.
120KM, omesia wysiada w kazdym calu, no chyba że przy kolizji.
Wciskasz i jedziesz jak chcesz i ile chcesz, aż serce staje
  
 
7.7 do 100 i Vmax 205km/h

Rzeczywiscie... Oma wysiada
  
 
hehehe, do ilu jedzie? do 150km/h do 180hkm/h?
z tą jazdą ile chcesz bym nie przesadzał, omegi są napewno szybsze
  
 
Cytat:
2005-10-12 23:09:41, DrA pisze:
7.7 do 100 i Vmax 205km/h



ło ja pi..e rzeczywiście rakieta
  
 
k... profanacja!!!!!!!!!!!!!!1
ale mi to rakieta ,moja babcia ma 87 lat i przeżyła syberie a tą rakiete to na swim rowerku treningowym robi jak chce za rogiem przed piekarnią
  
 
Litości !!!!
  
 
rzeczywiscie rakieta. ale z kadettem 2.0 16v z 88 roku moglaby juz miec problem...
  
 
  
 
Dobre.... Arthuros... pakuj sie do tego klaxona VTS... rozpedz sie do 200km/h i wez sobie kilka ostrych łuków ... faktycznie ... oma wysiada... bo jedzie dalej a klaxon też jedzie.... ale ja mysle ze to nie jazda... stary (bez urazy ), nie opowiadaj tu takich kawałków .... jak sie kiedy przejedzies omcia 240 to bedziesz wiedzial o co chodzi , owszem..nowe to nowe ale po miescie....jechalem ostatnio Focusem 200... szkoda ze pampersow nie bylo pod reka - katastrofa....
  
 
Ala, czy tam za jeziorem kiedyś była elektrownia Bełchatów?
  
 
W końcu kilka ciekawych odpowiedzi.
Zgoda, V max jest mniejsze, ale przy mojej 2.5v6 to rakieta.
Bardzo ładnie reaguje na gaz, bez chwili zastanowienia wkręca się na 7tyś.
Ostatni podobnym cackiem jeździłem 10lat temu. Było to renault 5 turbo.

DrA, jak ja wsadzę 3.0v6 przy skrzyni od 2.5 to też poprawię osiągi ( Ty tam masz chyba)
Wciskam i jadę.
Coś w tym silniku było grzebane.
Właściciej ma kasę( syn prezesa) i co chwilę jakieś tuningi.
  
 
A Ja tam wsiadam w swoją smoczyce staruszke 2,4 rocznik
90 wciskam gaz (LPG ) na liczniku 200 ( i jeszcze by poszła)
i jakoś się jeździ.

A co do przyspieszenia nie wiem co się dzieje
może moja Oma ma na pokładzie MATRIXa ?? ale jakoś ze światełek zawsze pierwszy odchodze.

Pozdro @ll
  
 
Arturos, z czym ty wyjezdzasz .
Rakiete to ma Dramer i boogi. Jest jeszcze wahadlowiec Prowa oraz latajacy holender PiotraS
I tego bym sie na twoim miejscu probowal trzymac a nie jakies popierdziawki..... co wysiadaja przy zwyklych dupowozach ( a nawet dupowozo-ciezarowkach )

Pozdrawiam,
Vino


  
 
taki mały zapierdzielacz to fajna sprawa, i subiektywna ocena przyspieszeń jest dużo lepsza
Empirycznie zbadane - subiektywnie stilo JTD o mocy ~120koni (MEGA zna to auto ) przyspiesza lepiej niż Leon TDi 150KM... Przy czym Leon ma przewagę jakiś 2s do setki
Takie Saxo: małe, lekkie - do nawijania po krętych drogach ekstra, gokart...
No i inna grupa docelowa niż w przypadku omegi
  
 
Cytat:
subiektywnie stilo JTD o mocy ~120koni (MEGA zna to auto ) przyspiesza lepiej niż Leon TDi 150KM...




To tylko kwestia twardosci zawieszenia, a nie mocy.
Miekkie - czujesz bardziej, twarde, czujesz mniej.
  
 
Zgadzam sie, ze jazda Citroenem Saxo VTS przynosi wiele wrażeń!! Miałem takie auto przez dwa lata i do dziś bardzo dobrze wspominam. Nie można porównywać Omegi z Saxo bo jest to całkiem inna klasa samochodów i nie rozumiem dlaczego wklejacie jakieś dziwne texty na temat "cytryny"?! Jeśli nie mieliście przyjemności usiąść za kółkiem tego małego wymiatacza swoje niepochlebne opinie zachowajcie dla siebie! VTS rulez :p
  
 
Dokładnie!
Ostatnio po zabawie ze swapem manuala Thomi pokazał mi nieco możliwości AX GT 700kg 80KM - zadbana wersja orginalna bez dopałek i tunningu.
Małe to i całkiem się zbiera - bałem się wsiąść na slalom między garażami .
  
 
Cytat:
swoje niepochlebne opinie zachowajcie dla siebie!



Primo: A jak nie to co ????????

Secundo: to jest forum. Nie chcesz - nie gadaj.

  
 
zawsze możecie się pokłócić,
ale to na priv




[ wiadomość edytowana przez: alicia dnia 2005-10-13 11:11:39 ]
  
 
Cytat:
2005-10-13 10:42:44, Vino pisze:
Primo: A jak nie to co ????????


Prowo(kator)