| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Vigen Escort 1,8 TD Mk VII Piotrków Trybunalski | 2005-10-10 00:26:36 Z tego co wiem to faktycznie wymienia się cały moduł, i to nie tylko dla tego, że jest on nierozbieralny (???) ale i z uwagi na , że jak poleciala jedna to za niedlugo polecą następne. I cala robota od nowa. Tak mi to przynajmniej tlumaczyli w jednym warsztacie. Nie znam konstrukcji alternatora od Essiego, ale prawdopodobnie diody są zamontowane w jednej obudowie ze szczotkami,( ale nie jestem pewien, czy nie napisalem teraz gupoty) Jeśli któraś ze szczotek będzie zużyta to możesz mieć podobne objawy. |
Irekcity Sympatyk FEFK BYŁ MK4 RS2000 :(( Kraków | 2005-10-10 00:29:42 Coś kolega słabo sie starał znaleść odpowiedzi w wyszukiwarce ale spoko..
Oto masz pare watków
Ładowanie1 Ładowanie2 Ładowanie3 !!! |
Irekcity Sympatyk FEFK BYŁ MK4 RS2000 :(( Kraków | 2005-10-10 00:52:06
Tak czy inaczej gorąco zapraszamy
Klik ![]() [ wiadomość edytowana przez: Irekcity dnia 2005-10-10 00:57:12 ] |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2005-10-10 07:45:49 U mnie alternator ładuje właściwie, ale kontrolka rzeczywiści się lekko jarzy.Wymienić moduł, szczotki? I jakie ceny moga się z tym wiązać? |
Adam-NEB Escort CABRIO Elbląg | 2005-10-10 15:06:13 ja miałem podobny problem i u mnie były to szczotki. |