| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kubiseba BMW Friend BMW E46 Tarnowskie Góry | 2005-09-01 14:02:31 Tak to jest niewiadomo dlaczego raz pali a raz nie
Ale wystarczy chwilę odeczekać i już problem znika. |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-09-01 14:34:31
fajki na świece 8000km. świece też. ps. no to co, że pod domem, większy wstyd . a na trasie to chyba już nigdy moczu nie oddam.
dodam,że nic, ale to absolutnie nic nie zapowiadało tej sytuacji, nawet gwiazdy na niebie świecą dla mnie ostatnio jakby przyjazniej [ wiadomość edytowana przez: krzysiek77 dnia 2005-09-01 14:36:23 ] |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-09-01 15:12:29
heh ale mniej problemów Te auta wiedza gdzie szwankowac... |
Mariusz9 BMW E-36 316i Chrzanów | 2005-09-02 00:01:12
w zasadzie też mi się to dzieje ,ale jak zgaszę autko na gazie a chwilę póżniej chcę odpalić oczywiście na benz. to musze troszkę dłużej pokręciś stacyjką ,a jak poczekam troche dłuzej to pali bez zarzutu Ja to sobie tłumacze że jest po prostu zalany. Mam LPG w kolektor.BMW 316i 93r |
melakser Warszawa | 2005-09-02 21:13:48 Niestety ja wam nic nie doradze, mam inny problem jak jest ciepla i chwile stoj to przy ponownym odpaleniu to traci obroty i rzuce calym silnikiem, musze pare razy wkrecic ja na obroty i pomalu sie stabilizuje, wiem ze napewno to nie jest wina pompy paliwa bo zmienilem, prawdopodobnie krokowy i zawor cisnieniowy paliwa tez OK bo zmienalem dla sprawdzenia czy bedzie inaczej, przeplymowierz moze ale chyba nie bo jak juz sie ustabilizuje to trzyma sie dzielnie czy jedzie czy stol na jalowym i juz sam nie wiem czego sie lapac. Moze mial ktos podobny przypadek i moze cos poradzic |
Buczer (S) BMW Master (Moderator) BMW E-34 520i Gliwice | 2005-09-03 17:12:16 Kiepsko coś z tym tematem. Już jakiś czas tu jest, a żadnych konkretnych wypowiedzi i rad nie znalazłem. Może jakis mechanik się wypowie - bo niewierze, że żadnego tu nie ma ??
Może "hz10" ty coś wiesz na ten temat ![]() |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-09-03 20:11:19 To chyba jakaś dziwna przypadłość starszych BMek. Jak tylko kupiłem swoją to też często paliła dopiero za drugim razem. A jak była rozgrzana to zawsze miała kłopoty z zapłonem i "łapała" za drugim, trzecim razem.
Jakiś czas póżniej była regeneracja rozrusznika (szczotki), wymiana świec i kabli WN i teraz pali zawsze za pierwszym razem jak jest zimny. Jak jest ciepły to pali w sekundę (rozrusznik nawet nie pokręci porządnie)
Nic więcej nie pomogę. Dodam tylko, że bardzo często słyszę w innych E30 że właściciele kręcą długo rozrusznikiem zanim zapalą
Pozdrawiam |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-09-03 21:53:01 napewno to nie jest reguła w starszych bmw. mój odpalał idealnie aż do czwartku, czyli coś sie zepsuło. rano jak jest zimny to nawet nie sekunda i odpala. przejade troszke i jak sie nie nagrzeje to też ideał. tak samo jak jest gorący i zaraz po zgaszeniu odpalam, ale jak już postoi 10 min. to lipa. tak jakby stracił ciśnienie na listwie. zakręce raz, nie wyłaczając zapłonu poczekam 10sek i odpala idealnie. jak tak nie zrobie to moge sobie kręcić i nic. paliwo nigdzie nie wycieka.regulator ciśnienia też chyba nie jest zepsuty, bo na zimno też by nie załapał. pompa paliwowa daje, sprawdzałem. fachowcy...pomocy, bo wstyd. |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-09-04 14:09:43 celowo i natrętnie odświeżam ten wątek. pomocy. |
Peet BMW E-36 Starachowice | 2005-09-04 16:11:46 Sprawdzałeś czy przy wtryskach nie łapie powietrza?
http://www.bmwe36tips.20m.com/hard-hotstart.htm [ wiadomość edytowana przez: Peet dnia 2005-09-04 16:12:31 ] |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-09-04 16:37:30
to jest jakiś ślad. dzięki. czy możesz to rozwinąć(przetłumaczyć) zwłaszcza drugą część tego artykułu?? czy ktoś to zmieniał?? czy te uszczelniacze mają kolor zielony w m50??? |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-09-04 16:47:02 |
Mariusz9 BMW E-36 316i Chrzanów | 2005-09-17 20:42:32
Miałem to samo do dziś gy przypadkowo zauważyłem zparciały i pęknięty wężyk od podciśnienia (nie wiem od jakiego jest (pierwszy od wentylatora )) w każdym razie musiał "łapać"lewe powietrze bo po wymianie wężyka na razie wszystko jest OK. Poprzednio myślałem że go zalewałem ale widocznie byłen w błędzie |
kubiseba BMW Friend BMW E46 Tarnowskie Góry | 2005-10-14 13:55:48 Mam odpowiedz na złe zapalanie przy ciepłym silniku. Byłem u mechanika i gdy zobaczył moją rurę powiedział "za bogata mieszanka" a rura była czarna jak w dieslu podłączył mnie do kompa i wyskoczył błąd zaworu który odpowiada za zmianę kanałów kolektora ssący o zmiennych długościach, po prostu chodził tylko na jednym obiegu a powodem tego była wyciągnięta wtyczka z tego zaworu. Prawdopodobnie był zalewany na ciepłym silniku. Jak narazie jest wszystko ok oraz przybyło trochę mocy |