Kod 64 i 74 silnik U25TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam serecznie kolegów,

Czy ktoś z Was może mi wyjaśnić kody usterek 64 i 74 dla silnika diesla U25TD. Podejrzewam , że ma to związek z napięciami sterującymi pompy wtryskowej i powietrza. Niech mnie jakiś szpec oświeci

z góry dzięki, Tomasz.
  
 
może jakiś link do poruszanego tematu , chyba że tematu nie było....

..........ja nie znalazłem, wyszukiwarka też
  
 
Hmmm... ? może tokody

Używaj wyszukiwarki
  
 
znalazłem tylko to:


http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=39105&c=0&f=9

ale nic konkretnego .

..........widać na tą usterkę nie ma speców na forum !
  
 
No to w takim razie masz tu kody
Przeczytaj uważnie instrukcję wyszukiwarki. O kodach wszelkich jest z 15 postów.
Powodzenia
  
 
witam,
tekody to ja mam ale chodzi mi o szersze wyjaśnie co to jest ?

dzięki
  
 
Cytat:
2005-09-22 19:43:11, Tom_J pisze:
witam, tekody to ja mam ale chodzi mi o szersze wyjaśnie co to jest ? dzięki


Ludziu toż pisz dokładniej o co Ci chodzi.Ja się tu produkuję...
Wpisz w wyszukiwarce słowo kod* z tą gwiazdką.

Coś dzisiaj cierpliwy jestem...
  
 
chodzi mi o taki opis..........

http://elektrokadet.w.interia.pl/kody.htm

........ale kod usterki 64 i 74 silnik U25TD omega B

jeśli ktoś ma bardzo bym prosił


dzięki Ci ZBYNIO,

pozdr.
  
 
64 - fuel quantity adjustment control - malfunction
74 - intake air temperature (iat) sensor - voltage high




ps. pierwsze nie mam pojecia, zas 74 oznacza prawdopodobnie przerwe w obwodzie czujnika temperatury zasysanego powietrza...

[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2005-09-22 20:57:35 ]
  
 
A 74 to zdaje sie uwalony regulato przepływu paliwa albo coś koło tego

Cytat:
2005-09-22 20:19:11, Tom_J pisze:
dzięki Ci ZBYNIO, pozdr.



Niezamaco
  
 
Cytat:
2005-09-22 21:31:33, Zbynio pisze:
A 74 to zdaje sie uwalony regulato przepływu paliwa albo coś koło tego Niezamaco


znaczy 64?
  
 
74 - intake air temperature (iat) sensor - voltage high


.........raczej powietrza .....
  
 
...dzięki kielkac iza to


pozdr.
  
 
Cytat:
2005-09-22 21:34:04, kielkac pisze:
znaczy 64?



Tak tak 64. Ale plamę walnąłem
  
 
witam,

zdobyłem takie informacje, które mogą się komuś przydać więc podaję:

dotyczy modułu DIGITALE DIESELELEKTRONIK DDE 2.1

1.Kod usterki - 64

2.Nadajnik informacji lub przyczyna:

- stellwerk pumpe regel-abweichung (mechanizm nastawczy pompy wtryskowej) - odchylenie

3.Zapamiętanie kodu usterki przy:

-obroty powyżej 773 min-1 (pojazd ze skrzynią biegów).
751 min-1 (pojazd ze skrzynią automat.).
-napięcie rzeczywiste czujnika dawki paliwa powyżej 1,3 V.
-napięcie mechanizmu nastawczego pompy: wartość wymagana minus wartość rzeczywista powyżej 670 mV.
- warunki muszą być spełnione przez przynajmniej 0,52 s

4.Następstwa:

-silnik zostaje wyłączony


ZALECENIA: TECH

pozdr.
  
 
to jak to jest z tym kodem 74 ?
czy zbyt wysokie napięcie na przepływomierzu czy uwalony czujnik temperatury powietrza zasysanego?

  
 
kod dotyczy modułu DIGITALE DIESEL ELEKTRONIK DDE 2.1

kod 74

1. tempratura powietrza doładowującego poniżej - 45 st. C (napięcie powyżej 4,98 V)
(zwarcie z napięciem lub przerwanie obwodu elektrycznego)


Następstwa: redukowana jest moc maksymalna

Czujnik może być zniszczony lub zwarcie z napięciem akumulatora.
................................
Jeszcze jedno - ......ten silnik nie ma przepływomierza tylko czujnik podciśnienia i czujnik temperatury powietrza podłączony do kolektora ssącego.
Silniki X25TD mają już przepływomierzale moduł sterujący mają ten sam.

pozdr.

[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2005-10-12 12:21:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2005-10-15 22:38:14 ]