Gdzie mogę dostać.......

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś wie z was gdzie mogę dostać 2 przewody olejowe łączące filtr oleju z blokiem silnika one są w oplocie stalowym silnik 5.0 v12 i ile mogą kosztować?
  
 
A rok produkcji 88.
  
 
nie wiem , gdzie można je dostać, ale kiedyś miałem podobny problem w tarpanie(broń boże nie porównuje )i sam sobie takie przewody dorobiłem. nie wiem jakie są u ciebie, u mnie końcówki były w kształcie "lupy" i delikatnie obciełem naprasowaną otoczke metalową, wyciągnełem środek metalowy "lupe" i dokupiłem olejo odporny, zbrojony przewód na metry, nałożyłem przewód na rurke "lupy" i nakręciłem opaski zaciskowe. koszt z potrzebnymi nażędziami( brzeszczot i śrubokręt) ok 30pln. jeśli masz całkiem inny przewód to sorki.
  
 
Nie ten jest inny, ale pomysł nawet dobry tylko niewiem czy to długo wytrzyma.
  
 
znajdz jakiegos speca od dorabiania przewodów, pojdz do niego z zepsutym przodem i popros, zeby dorobil na wzor - jak jest rozsadny, to nie powinien duzo wziac, a dzialac bedzie super i pewnie dlugo wytrzyma.
  
 
Tak on może dorobić tylko że ze zwykłego przewodu olejoodpornego ale bez siatki ale czy wytrzyma drgania silnika to niewiem .
  
 
Cytat:
2005-10-06 20:11:54, robertv12 pisze:
Tak on może dorobić tylko że ze zwykłego przewodu olejoodpornego ale bez siatki ale czy wytrzyma drgania silnika to niewiem .


nie ryzykował bym przerwania obiegu olejowego, np. na autostradzie, gdzieś daleko od domu
  
 
Sprawdź tutaj
Ceny u nas mogą być troche wyższe
Pozdrawiam
  
 
A jak wy myślicie ?jakby w stare końcówki wprasować nowy przewód ciśnieniowy to to wytrzyma a wogóle to duże tam ciśnienie jest?
  
 
Cytat:
A jak wy myślicie ?jakby w stare końcówki wprasować nowy przewód ciśnieniowy to to wytrzyma a wogóle to duże tam ciśnienie jest?

a te przewody zasilaja coś w olej czy jest to odpływ z czegoś?tak czy inaczej jak zaprasujesz to nie ma bata żeby nie wytrzymało a ciśnienie (jezeli to olej silnikowy)to niesadze żeby było wieksze od 0.4 Mpa
  
 
one łaczą filtr oleju z blokiem silnika tam jest (nie jestem pewny) dopływ i wypływ.
  
 
OK spróbuje jutro sprasować dzieki wszystkim za podpowiedzi.Pozdrówka.Jesteście wspaniali
  
 
Jest pełno firm dorabiających przewody olejowe wysokiego ciśnienia,dorabiałem i do klimy i do retardera,końcówki jakie chcesz.Orginalny przewód np. do retardera ok30 cm kosztuje 850zł a dorabiany 70zł np. w Tarnowskich Górach.
  
 



podepnę sie pod ten temat :

chodzi mi o ciśnienie oleju , ostatnio widzę że jak odpalam auto po długim postoju to bardzo długo świeci mi kontrolka ciśnienia oleju dziś było to prawie 10 sekund oczywiście odpalam i nie dodając gazu bo gdy dodam to szybciej zgaśnie - w czasie jazdy nie zaświeca się kontrolka więc zastanawiam sie czy to zwiazane jest z czujnikiem czy z ciśnieniem ??

W końcu olej jak jest gęsty to ciśnienie powinno być duże nawet przy zjechanej pompie !!

Gdy silnik jest ciepły to kontrolka gaśnie prawie odrazu ??

co radzicie , podpinać manometr i sprawdzić ciśnienie żeczywiste czy od razu szukać nowego czujnika ??

  
 
Cytat:
2005-10-12 09:24:54, NIMNUL pisze:
podepnę sie pod ten temat : chodzi mi o ciśnienie oleju , ostatnio widzę że jak odpalam auto po długim postoju to bardzo długo świeci mi kontrolka ciśnienia oleju dziś było to prawie 10 sekund oczywiście odpalam i nie dodając gazu bo gdy dodam to szybciej zgaśnie - w czasie jazdy nie zaświeca się kontrolka więc zastanawiam sie czy to zwiazane jest z czujnikiem czy z ciśnieniem ?? W końcu olej jak jest gęsty to ciśnienie powinno być duże nawet przy zjechanej pompie !! Gdy silnik jest ciepły to kontrolka gaśnie prawie odrazu ?? co radzicie , podpinać manometr i sprawdzić ciśnienie żeczywiste czy od razu szukać nowego czujnika ??

a kiedy zmieniałeś ostatnio olej wraz z filtrem? a stan oleju masz prawidłowy?
  
 


zmieniane były niedawno ok. 5000 km - filtr i olej - stan oleju na tą chwilę też jest OKi .
  
 
Cytat:
2005-10-12 09:24:54, NIMNUL pisze:
podepnę sie pod ten temat : chodzi mi o ciśnienie oleju , ostatnio widzę że jak odpalam auto po długim postoju to bardzo długo świeci mi kontrolka ciśnienia oleju dziś było to prawie 10 sekund oczywiście odpalam i nie dodając gazu bo gdy dodam to szybciej zgaśnie - w czasie jazdy nie zaświeca się kontrolka więc zastanawiam sie czy to zwiazane jest z czujnikiem czy z ciśnieniem ?? W końcu olej jak jest gęsty to ciśnienie powinno być duże nawet przy zjechanej pompie !! Gdy silnik jest ciepły to kontrolka gaśnie prawie odrazu ?? co radzicie , podpinać manometr i sprawdzić ciśnienie żeczywiste czy od razu szukać nowego czujnika ??



Sprawdź, czy miska nie mam wgięć (np. od kamienia etc.)
Jeżeli będzie wgnieciona i akurat będzie to blisko smoka to taki efekt jak u Ciebie będzie jak najbardziej do zaobserwowania. (miałem tak w omedze).

pozdr
Mariusz