| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2005-10-05 00:52:50 Jak w temacie. Mam problem z essim i podejrzewam uszkodzenie komputera. Może ktoś byłby tak miły i pożyczył mi swój eec 4 na sprawdzenie.
Pozdrawiam i z góry dziękuję. [ wiadomość edytowana przez: Tsport dnia 2005-10-07 18:08:15 ] |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2005-10-07 18:08:55 A może ktoś przetestuje mój sterownik?? |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2005-10-08 10:40:59 nikt nie pomoże? |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2005-10-08 23:25:09 hoop do góry
|
Tsport Honda Civic Warszawa | 2005-10-09 19:08:44 Nie odpala. Sprawdziłem już wszystko z wyjątkiem sterownika. |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-10-09 21:28:41 A czym sprawdzałeś newralgiczne czujniki np położenia wału, albo jak sprawdziłes EDIS'a ? |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2005-10-09 22:45:13 Edisa podpiąłem drugiego (porzyczyłem-dzięki TAZZ) a czujnik położenia wału pomierzyłem rezystancję. Pomierzyłem wszystko co się dało zgodnie z Książką WKŁ "Ford Escort". |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-10-10 07:04:42 Hmmm..... .
Sorry za lamerskie pytania, ale ...... Rozumiem, ze pompa pracuje i paliwo podaje, immo nie blokuje, wtryski pracują(czy nie?) brak iskry(czy jest?). to rzeczywiście może być padniety EEC. A jakies kody generuje? Możliwe, ze czujnik wału nie generuje sygnału. Trzebaby zmierzyć oscyloskopem. Cewka ma zasilanie? tylko brak impulsów na pinach sterujacych od cewki? |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2005-10-11 01:00:29 kompresja po 15 na każdym cylindrze, iskra jest, pompa pracuje, paliwo dochodzi (gaz i benzyna). Generuje kod - brak usterek. Czujnik wału sprawdziłem tylko rezystancję. Cewka ma zasilanie (środkowy pin w kostce) Na lince odpala ale nie ma mocy oraz kicha i prycha i gaśnie.
CIekawe, prawda? |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-10-11 06:59:56
Co jeszcze robiłeś w tym silniku zanim przestał odpalać ? A jak wtryski? Czy po kręceniu rozrusznikiem, nie jest zalany? [ wiadomość edytowana przez: Slawko dnia 2005-10-11 07:01:43 ] |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2005-10-11 18:03:03 Zaczeło się od umycia silnika. Po tym zaczał przerywać na gazie.
Na drugi dzień bawiłem się kostkami od zaworu wolnych obrotów i czujnika położenia przepustnicy (na pracującym silniku!). Jak zgasł to już nie chciał zapalić. Dzisiaj podłączyłem drugi komputer ..... i nic! Idę jeszcze sprawdzę rozrząd czy nie przeskoczył. Nie wiem czy zapłony ma w odpowiednim miejscu? |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-10-11 19:44:19
Sprawdź dokładnie przewody WN oraz swiece. Sprawdziłbym też połaczenia przewodów WN z cewką. Mam silnik zetec 1.6. Ja sobie kiedys tez umyłem silnik. To było na jesieni. W połowie stycznia zaczął mi przerywać. Mówię przewody WN. I zgadłem. Ale to nie wszystko. Po zdjeciu przewodów ze swiec, patrze a Swiece kapią się całe w wodzie. Dwie swiece rdza zeżarła. Tak przy okazji. Przewody wytrzymały, to swiece padły od rdzy. |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2005-10-12 00:40:38 Już po problemie. Rołączyłem jeszcze raz wszystkie przewody, podlałem sprayem wypierającym wilgoć i musiał zapalić. Rozrząd był ok. Dzięki Sławko za sugestie, Tazz dzięki za użyczenie EDISA (jutro zadzwonię, żeby Ci go oddać), Tomcat dzięki za pożyczenie cewki.
Niestety kupiłem już eec4 więc mam narazie dwa. Chula całkiem całkiem, Zrobiłem pomiar g-techem i 0-60mph wyszło 9,75s. Jutro jescze dostroję komputer bo już dzisiaj mi się nie chciało i powinno być ok. |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-10-12 06:46:36 No to super, że wszystko hula
|