| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2005-10-12 19:31:06 Co się mogło stać po wpadnięciu w długą dziurę (coś jak krawędź między jezdnią a poboczem) głębokości ok 15-20 cm?
Były 2 strzały, 2 felgi krzywe - przód i tył - przód już nie nadawał się do jazdy, tył symbolicznie skrzywiony. Zmieniłem koło z przodu ale podczas jazdy kierownicą majta na boki i przy hamowaniu czuć na pedale pulsowanie. Nic nie stuka, szumów nie stwierdzono. Dziś jest już ciemno i nic nie widać. Co mogłem uszkodzić? [ wiadomość edytowana przez: nodajspokoj dnia 2005-10-12 19:34:43 ] |
HOMASZEK fiat 126p Żabno/Tarnów | 2005-10-12 19:35:13 maluch to taki wynalazek że w nim jest wszystko możliwe ale dokładnie musisz za dnia obgulać sprawe..... |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-10-12 19:51:22
...zgadzam sie,tam gdzie to się stało napewno leży kilka wiader resztek podłogi,tj.rdzy Sprawdź jeszcze czy przypadkiem buda sie nierozeszla(wkoncu tu jest wszystko mozliwe ) Ale to pulsowanie raczej jest spowodowane tym,ze zeszla z niego rdza i teraz trzyma sie na resztach blaszki i sie wygina podczas hamowania...
P.S:przygotuj sie jutro na duzy szok,mozesz juz niezobaczyc swoich progow!!Lepiej chulaj z jakims mocnym magnesem w miejsce zdarzenia bo zlomowcy moga to pozbierac Sorki za OT ale niemoglem.... |
JOHYM Celica GT Kraków | 2005-10-12 20:29:33 może wykrzywiony drążek kierowniczy |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2005-10-12 21:36:47 A kolo prosto przykręcileś? Prawdopodobnie skrzywileś bęben( w co wątpie) ale zbieżność mogla ulec zmianie. |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2005-10-12 21:44:49 To puslowanie przy hamowaniu to przeca typowe dla krzywych bebnów |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2005-10-12 21:50:34 możliwe że bęben się skrzywił... te felgi się powyginały od wewnętrzenej strony.
Jeśli bęben jest rzeczywiście krzywy, to mogę tak z tym jeździć? HEMIGTX, podłoga i progi wróciły ze mną |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-12 22:58:13 mam dw abebny do opchniecia w bdb stanie. jak bedziesz potrzebowac pisz. |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-10-13 13:22:24 |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-13 15:53:37 a fuu jaka brzydka felga. 10 koni mniej przez niom |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-10-13 17:18:10 |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-10-13 23:23:16
moze byly zle wywazone??Ktoz to wie...albo oponki jakies krzywawe |
profil-usunięty | 2005-10-14 00:08:02 Mozliwe ze żle wyważone ale czemu w jednym autku bylo ok a po przełożeniu juz nie.Wydaje mi sie ze kwestia wyważenia odpada.Ale moze sie myle.Pozdrawiam |
profil-usunięty | 2005-10-14 10:26:47 Nie nie próbowałem sie rozpędzać z tym biciem bo bałem sie że coś sie stanie.Ale wypróbuje twoją metode Pozdrawiam |
fuso (M) Furious Moderator ![]() 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2005-10-14 10:59:54 od tego przekladania bicie moze byc spowodowane gruboscia felgi w miejscu na srobe ja mam tak ze jak zaloze moj zapas to cos napiewdala iak bije podczas jazdy po zdjeciu sie okazalo ze sroba od kola napierdzielala w cylinderek jak zmieniam kolo na inne to tego niema ----------------- Franky Garage |