[126p] co się mogło uszkodzić po wpadnięciu w dziurę?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co się mogło stać po wpadnięciu w długą dziurę (coś jak krawędź między jezdnią a poboczem) głębokości ok 15-20 cm?

Były 2 strzały, 2 felgi krzywe - przód i tył - przód już nie nadawał się do jazdy, tył symbolicznie skrzywiony. Zmieniłem koło z przodu ale podczas jazdy kierownicą majta na boki i przy hamowaniu czuć na pedale pulsowanie. Nic nie stuka, szumów nie stwierdzono.

Dziś jest już ciemno i nic nie widać. Co mogłem uszkodzić?

[ wiadomość edytowana przez: nodajspokoj dnia 2005-10-12 19:34:43 ]
  
 
maluch to taki wynalazek że w nim jest wszystko możliwe ale dokładnie musisz za dnia obgulać sprawe.....
  
 
Cytat:
2005-10-12 19:35:13, HOMASZEK pisze:
maluch to taki wynalazek że w nim jest wszystko możliwe ale dokładnie musisz za dnia obgulać sprawe.....


...zgadzam sie,tam gdzie to się stało napewno leży kilka wiader resztek podłogi,tj.rdzy Sprawdź jeszcze czy przypadkiem buda sie nierozeszla(wkoncu tu jest wszystko mozliwe) Ale to pulsowanie raczej jest spowodowane tym,ze zeszla z niego rdza i teraz trzyma sie na resztach blaszki i sie wygina podczas hamowania...
P.S:przygotuj sie jutro na duzy szok,mozesz juz niezobaczyc swoich progow!!Lepiej chulaj z jakims mocnym magnesem w miejsce zdarzenia bo zlomowcy moga to pozbierac Sorki za OT ale niemoglem....
  
 
jesli chodzi o pulsowanie to mogl sie bęben wykrzywic, a jesli chodzi o majtanie na boki to mogly sie zrobic luzy na gałkach albo na przekladni ale to tylko domysly...wejdz jutro pod auto za wszystko bedziesz wiedzial
  
 
może wykrzywiony drążek kierowniczy
  
 
A kolo prosto przykręcileś? Prawdopodobnie skrzywileś bęben( w co wątpie) ale zbieżność mogla ulec zmianie.
  
 
To puslowanie przy hamowaniu to przeca typowe dla krzywych bebnów
  
 
możliwe że bęben się skrzywił... te felgi się powyginały od wewnętrzenej strony.

Jeśli bęben jest rzeczywiście krzywy, to mogę tak z tym jeździć?

HEMIGTX, podłoga i progi wróciły ze mną
  
 
posprawdzaj gałki ja kiedyś dużym fiaciorem wpadłem w dziure to mi gałkę zgieło i nagle zaczął chodzic po drodze jak głupi ponieważ zbierzność stała się rozbierzna a zawias był 2 tyg po generalnym remoncie
  
 
mam dw abebny do opchniecia w bdb stanie. jak bedziesz potrzebowac pisz.
  
 

Tak jakos sie felga skrzywila
moment uderzenia nagrany na onboardzie... zapewne sie pojawi na filmiku za jakis czas
  
 
a fuu jaka brzydka felga. 10 koni mniej przez niom
  
 
Cytat:
2005-10-13 13:22:24, cypherius pisze:
Tak jakos sie felga skrzywila moment uderzenia nagrany na onboardzie... zapewne sie pojawi na filmiku za jakis czas



eee to rekordu naszego i tak nie pobiles jak jechalismy do was do kolobrzegu 4 felgi na raz
  
 
Co do pulsowania przy chamowaniu ja mailem taką dziwną sprawe.WTak sie zdażyło ze w pewnym okresie miałem 2 maluchy na raz i przełozylem przednie koła z jednego do drugiego i na odwrót.Po przełożeniu kółw obu samochodach zaczeło coś bić i pedał pulsował przy chamowaniu.Gdy wróciłem do starego ustawienia problem znikł.Czy ktoś wie co może być nie tak??
 
 
Cytat:
2005-10-13 23:21:28, ohiotg pisze:
Co do pulsowania przy chamowaniu ja mailem taką dziwną sprawe.WTak sie zdażyło ze w pewnym okresie miałem 2 maluchy na raz i przełozylem przednie koła z jednego do drugiego i na odwrót.Po przełożeniu kółw obu samochodach zaczeło coś bić i pedał pulsował przy chamowaniu.Gdy wróciłem do starego ustawienia problem znikł.Czy ktoś wie co może być nie tak??


moze byly zle wywazone??Ktoz to wie...albo oponki jakies krzywawe
  
 
Mozliwe ze żle wyważone ale czemu w jednym autku bylo ok a po przełożeniu juz nie.Wydaje mi sie ze kwestia wyważenia odpada.Ale moze sie myle.Pozdrawiam
 
 
co do wywazenia kol w maluchu to zbedna czynnosc / a probowales przy wiekszej predkosci przyhamowac porzadnie Ja tez keidys felge skrzywilem i mocne hamowanie pomoglo na bicie - felga oczywiscie do wymiany.A ogolnie jak wywazaja to zapytaj czy nie masz krzywych felg bo na ogol tego nie widac ale ten ich komputerek pokazuje takie rzeczy i masz inny kat widzenia wiec moze zauwazysz...
  
 
Nie nie próbowałem sie rozpędzać z tym biciem bo bałem sie że coś sie stanie.Ale wypróbuje twoją metode Pozdrawiam
 
 
od tego przekladania bicie moze byc spowodowane gruboscia felgi w miejscu na srobe ja mam tak ze jak zaloze moj zapas to cos napiewdala iak bije podczas jazdy po zdjeciu sie okazalo ze sroba od kola napierdzielala w cylinderek jak zmieniam kolo na inne to tego niema

-----------------
Franky Garage