| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
sirtom Essie '94 1.6 EFI Kraków | 2005-10-17 23:25:02 Proszę sie odnieść tylko do pytania odnośnie ogrzewania, bez kontekstu, jeśli to utrudnia. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2005-10-18 13:16:20 Zapowietrzony układ chłodzenia. |
sodax MK6 '92 1.6 16V Nowy Dwór Maz. / Sochaczew | 2005-10-18 13:23:24 Nie chcę Cię straszyć ale to są objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jeśli dodatkowo występuje jeden z objawów:
temperatura cieczy chłodzącej waha się od min do max masz wycieki spod korka na chłodnicy w zbiorniczek wyrównawczy wywaliło płyn w cieczy chłodzącej pojawiają się bąbelki lub spaliny płyn chłodniczy zrobił się mętny i sciemniał To niestety uszczelka pod głowicą. ![]() |
sodax MK6 '92 1.6 16V Nowy Dwór Maz. / Sochaczew | 2005-10-19 07:49:45 Na moje oko trzy litry aby uzupełnić zbiorniczek wyrównawczy to zdecydowanie za dużo. Sprawdź, czy nie ma wycieków, jeśli nie to proponuję dokładnie sprawdzić objawy, które podałem w poprzednim poście. Acha zobacz jeszcze czy na korku wlewu oleju nie masz białego osadu - jeśli tak, to oznacza to że, płyn przedostaje się do kanałów olejowych poprzez uszkodzoną uszczelkę, a to bardzo groźne dla silniczka.
Nie zamarza Ci przy tym parownik od gazu? Czy nie zauważyłeś podczas jazdy nagłych skoków temperatury płynu chłodzącego? [ wiadomość edytowana przez: sodax dnia 2005-10-19 07:54:06 ] |
![]() Darek Ford Mondeo Ghia, au ... Turek | 2005-10-19 08:06:16 Biały osad na korku od oleju moze byc spowodowany jazdą na krótkich odcinkach kiepski olej i niedogrzany silniczek. |
sodax MK6 '92 1.6 16V Nowy Dwór Maz. / Sochaczew | 2005-10-19 09:01:56
Ale to jest też wynikiem obecności śladowych ilości płynu chłodniczego w oleju. |