Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2005-09-05 16:45:07 dobrze ze go nie znalazłeś ! porni działa tak samo dobrze wożony w schowku albo w kieszeni - daj sobie spokój bedzie lepiej dla auta. |
MobiaS HF MEMBER Lancia Delta Nuova Otwock k.Warszawy | 2005-09-06 00:34:08 Z tego co wiem to PioMan kombinował z opornikiem i to dało jakieś efekty, niech sie chłopak wypowie. |
![]() bzyk_1 HF MEMBER Hundai Lantra warszawa/mrozy :) | 2005-10-12 15:48:56 taaak na pewno dalo .... wizualnie porwe (jesli atrakcyjnie zamontowal) ![]() ![]() ![]() pozdro |
![]() PioMan HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2005-10-16 18:54:29 IAT to sobie mozesz odlaczyc. Przynajmniej u mnie z podlaczonym czy odlaczonym moc byla ta sama ![]() |
![]() HIN HF MEMBER Stara Toyota Warka | 2005-10-18 20:35:29 Ja bym się poważnie zastanowił nad tym podniesieniem ciśnienia paliwa. Seryjnie samochody są zestrojone nieco bogaciej, ze względów bezpieczeństwa. Jeszcze dodatkowe wzbogacenie nie za bardzo idzie w parze z większą mocą, natomiast doskonale współgra z większym zużyciem paliwa. |
![]() PioMan HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2005-10-18 22:37:44
Ehh akurat nie jest to moj wymysl. Myslisz ze po co w n/a daje sie reg. cis paliwa ktre sa po 250zł lub robi sie u grabowskiego na zamowienie ? To nie jest tak ze one sa zrobione na bogato. Sprawdz AFr seryjnego i dopiero mow takie zeczy ;] mapy wtrysku sa tak zrobione zeby ciut zamulic auto dla bezpieczenstwa. Podniesienie cisnienia paliwa z glowaa daje dobre efekty szczegolnie w gornej parti obrotow |
![]() HIN HF MEMBER Stara Toyota Warka | 2005-10-19 21:23:08
A kto tak twierdzi??
Myślę że po to żeby utrzymać odpowiednie ciśnienie oraz ilość paliwa dla większych wtryskiwaczy przy pompie paliwowej o większej wydajności
Sorry, zapomniałem dodać słowa "większość" bo zapewne nie wszystkie są takie same
Sprawdzałeś?? Jaki jest u Ciebie??
Możesz to nieco rozwinąć/ wyjaśnic?? Bo ja rozumiem że skoro większą moc uzyskujemy zwiększając nieco ciśnienie paliwa na listwie czyli w prostej linii nieco zwiększamy dawkę paliwa, to seryjnie dawka paliwa jest niższa od tej optymalnej dla wyprodukowania największej mocy. I w ten sposób niby "zamula" się auto dla bezpieczeństwa. Tylko o jakim bezpieczeństwie Ty mówisz?? Bo z tego co wiem wiem to uboższa mieszanka to większe ryzyko spalania stukowego, większa temperatura w komorze spalania, a to z bezpieczeństwem niewiele ma wspólnego... Może Ty masz jakieś lepsze źródła ale ja zawsze słyszałem właśnie to... Dlatego właśnie producenci podają nieco większe dawki paliwa niż te przy jakich można wyprodukować największą moc. Poczytaj sobie: Sport Compact Magazine Suck, Squish, Bang, Blow: Part 5 Tune to win By Mike Kojima (...) Fuel pressure Due to the fact that auto manufacturers have no control over how the end user is going to drive and what octane gas will be used, the wide-open throttle air/fuel ratio programmed into the cars ECU tends to be set on the rich side. A richer fuel air ratio burns cooler and is safer by being more resistant to detonation. Modern engines are programmed to run a tick richer than stoichiometric (the 14.7:1 ratio that is perfectly balanced chemically for complete combustion) at low speeds and light throttle, because this is where a catalytic converter works at the greatest efficiency. At wide-open throttle, best power is usually obtained at a richer mixture ratio of about 12.5:1 to 13:1. For an extra margin of safety, most modern cars run a more conservative 11.5:1 to 12:1 mixture (remember, lower ratios are richer) at wide-open throttle to aid cylinder cooling and reduce the chance of detonation with low-grade fuel. Some really conservative companies, and most factory-turbocharged engines, run as rich as 10.5:1 at wide-open throttle To get more power, most cars (if you intend on running only premium fuel) will respond to being leaned out a little at wide-open throttle Nie jest regułą oczywiście że wszystkie auta zestrojone są bogaciej. Jednak idiota chyba tego nie pisał... A do zabawy z AFR-em raczej powinno się użyć odpowiedniej elektroniki niż regulatora ciśnienia paliwa Na koniec tego przydlugiego wywodu- chill out, ja nie twierdzę że to Twój wymysł czy coś takiego- po prostu z tego wszystkiego co słyszałem i czytałem wychodzi mi że może nie zawsze ale raczej jest inaczej niż piszesz No offence Pozdrawiam |