Proble z obrotami biegu jałowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z niestabilnymi obrotami Escort 1.3 Edura. Czasami jest ok, a czasami jak ściągnę nogę za gazu i wysprzęgle - silnik wyje jak wściekły ~3000-4000rpm. Po chwili wraca do 750rpm i jest ok. Sprawdzałem linkę gazu (kiedyś mi się zacinała) wyczyściłem zawór wolnych obrotów i dalej kicha. Czy ktoś może mi pomóc?
  
 
Ja miałem/mam to samo. Wyczyszczenie raczej daje mizerne efekty, ponieważ elektromagne czasem się zacina i pupa. Kiedy załpie takie wysokie obroty spróbuj otworzyć maskę i popukać w ten zawór jeśli odpuści to masz odpowiedź jeśli nie to niestety muisz szukać dalej. Poszukaj dokładnie w archiwum, bo z tego co widziałem to mnótwo ludzi miało z obrotami problem.
  
 
Dzięki za informacje. Spróbowałem odłączyć akumulator na 30 min i wszystko wróciło do normy. Autko jeździ OK już kilka dni.
  
 
Ja mam tak samo, z tym że ja nie moge puknąc w krokowca bo jak autko stoi to sie to dzieje bardzo żadko, przeważnie w ruchu wyje na 2000, więc co jest mojemu ??? mam 1.3 CFi z 95r
  
 
Spróbuj:

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=96720&c=45&hq=&f=20

przewody możesz rozłączyć tuż obok zbiornika płynu hamulcowego, kostka z trzema przewodami
powodzenia
  
 
Jeżeli masz potencjometr przepustnicy to on często daje takie efekty
  
 
Witam.

Miałem podobny problem. Pomogło wykręcenie krokowca i wymoczenie go przez 3 godziny w słoiczku z benzyną ekstrakcyjną Zalecana jest praca z odłączonym akumulatorem, prezz te 3 godziny zresetuje sie komp. Potem według instrukcji należy przejechać około 8 kilometrów w czasie, których komputer zczyta sobie nowe nastawy i się zaprogramuje. W czasie jego programowania mągą znowu wystąpić podobne objawy jak wczesniej i do tego dochodzi nierówna praca silnika (ja myślałem że coś zpieprzyłem ) U mnie po jakiś 12 kilometrach komp się przełączył w normalny tryb co zasygnalizował lekkim szrpniećiem samochodu (przygasł silnik) Po tym zabiegu objawy ustąpiły Przejechałem coś ponad 1000 kilometrów i narazie jest spokuj (odpukać w niemalowane) Tak dla ścisłości mam mkIV
  
 
Witam Ważne tak samo jak krokowy sa czujniki temp,przepustnicy jesli szwankuja to masz wahania obrotow nie zawsze znaczy to ze krokowy zepsuty.U mnie zabawa z krokowym skonczyla sie w serwisie ta zabawa kosztowala mnie 1300 i padly czujniki a krokowy byl sprawny pozdro.