| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
arkadek Wroclaw | 2005-04-22 10:54:51 Dzięki za informacje. Spróbowałem odłączyć akumulator na 30 min i wszystko wróciło do normy. Autko jeździ OK już kilka dni. |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-10-11 08:44:43 Spróbuj:
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=96720&c=45&hq=&f=20 przewody możesz rozłączyć tuż obok zbiornika płynu hamulcowego, kostka z trzema przewodami
powodzenia |
Henryk Kraków | 2005-10-11 09:10:42 Jeżeli masz potencjometr przepustnicy to on często daje takie efekty |
pwszela Ford Escort Ghia MK4 ... Śmigno k. Tarnowa | 2005-10-13 09:44:28 Witam.
Miałem podobny problem. Pomogło wykręcenie krokowca i wymoczenie go przez 3 godziny w słoiczku z benzyną ekstrakcyjną Zalecana jest praca z odłączonym akumulatorem, prezz te 3 godziny zresetuje sie komp. Potem według instrukcji należy przejechać około 8 kilometrów w czasie, których komputer zczyta sobie nowe nastawy i się zaprogramuje. W czasie jego programowania mągą znowu wystąpić podobne objawy jak wczesniej i do tego dochodzi nierówna praca silnika (ja myślałem że coś zpieprzyłem ) U mnie po jakiś 12 kilometrach komp się przełączył w normalny tryb co zasygnalizował lekkim szrpniećiem samochodu (przygasł silnik) Po tym zabiegu objawy ustąpiły Przejechałem coś ponad 1000 kilometrów i narazie jest spokuj (odpukać w niemalowane) Tak dla ścisłości mam mkIV ![]() |
![]() DZIN Escort Katowice | 2005-10-14 17:24:03 Witam Ważne tak samo jak krokowy sa czujniki temp,przepustnicy jesli szwankuja to masz wahania obrotow nie zawsze znaczy to ze krokowy zepsuty.U mnie zabawa z krokowym skonczyla sie w serwisie ta zabawa kosztowala mnie 1300 i padly czujniki a krokowy byl sprawny pozdro. |