Montaż wspomagania

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich!!! jestem tu nowy i zielony
powoli zaczynam poszukiwać kompletnego wspomagania kierownicy do 1.4 1992 (magiel+pompe+zbiorniczek+.....)
jeżeli już ktoś przerabiał ten temat chetnie skorzystam z info
pozdrawiam

Przeróbka wiąże się z wymianą przekładni kierowniczej. A to już demontaż całego "wózka" przedniego zawieszenia. Bo zamo podłączenie pompy to nie wszystko. No i te 72 kucyki ciężko bedą pracować przy power steering.

daj se siana chlopie to tylko kłopot zacznie ciec jak to w fordach bywa i tylko klopot

krec bedziesz muskularny
nara

wlasnie... te wycieki to chyba normalka w fordach, bo czesto w ogloszeniach widze posty o przekladnie kierownicze ze wspomaganiem... sam niedawno musialem ja wymieniac!!

no to juz prawie mnie przekonaliście
tylko że na kółkach 15" to naprawde cięzko chodzi ale juz niedługo zima i założe 13" i wszystko wróci do normy
pozdrawiam

Witam
a tak serio to ktos juz dokonał takowej wymiany - sam mam zamiar wymienic w 1,3..

i tak maglownica jest na 90 % do wymiany wiec moze zalozyc od razu wspomaganie...

POzdrawiam Tomek

Cytat:
2005-10-26 12:14:40, bzikol pisze:
Witam a tak serio to ktos juz dokonał takowej wymiany - sam mam zamiar wymienic w 1,3.. i tak maglownica jest na 90 % do wymiany wiec moze zalozyc od razu wspomaganie... POzdrawiam Tomek

ja wymieniałem 1,5 roku temu. i wcale nie musiałem odkręcać tzw. sanek. fakt że troche roboty z tym jest ale w 1,5 dania można sie uporać w dwie osoby.
ja u siebie musiałem troche polucować śruby od :sanek" bo z jednej strony mi nie chciała wyjść przekładnia

Kolega Żeberko zakładał wspomaganie w 1.4i