Gaz w BMW 520i 12V !!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Posiadam BMW 520i 12V 89r. czy jest ktoś kto po zainstalowaniu w niej gazu nie miał żadnych problemów?
Ja mam je od początku, a chodzi mi dokładnie o silnik.
Na dzień dobry wywaliło mi uszczelkę pod głowicą, po zrobieniu było przez jakiś czas wszystko OK, teraz po przejechaniu jakichś 10 000 km. silnik jest jak muł i strasznie zaczeły falować mu obroty.
Nie wiem co z tym fantem zrobić. Instalka BRC Blitsh
  
 
ja odciolem przekaznikiem pompe paliwowa i silnik krokowy, szybko mozesz sprawdzic odlaczajac silnik krokowy i odpalajac -wowczas na benz. powinien falowac a na lpg przestanie (e36m40 1,6)
  
 
Niestety nic to nie pomogło.
Słyszałem że wystarczy jak na jednym cylindrze jest niskie ciśnienie
to może nie dopalać mieszanki i to może być przyczyna.
Dzięki za pomoc.
może ktoś jeszcze ma jakiś pomyśl.
  
 
Z twojej wypowiedzi wnioskuję że masz uszkodzony przpływomierz ,a stać się to mogło poprzez "strzały w kolektor"
  
 
Witam.
Polecam ponowną regulację zaworów po wymianie uszczelki bo mogą być za ciasne


Cytat:
2005-10-14 21:56:32, demolek1 pisze:
Witam Posiadam BMW 520i 12V 89r. czy jest ktoś kto po zainstalowaniu w niej gazu nie miał żadnych problemów? Ja mam je od początku, a chodzi mi dokładnie o silnik. Na dzień dobry wywaliło mi uszczelkę pod głowicą, po zrobieniu było przez jakiś czas wszystko OK, teraz po przejechaniu jakichś 10 000 km. silnik jest jak muł i strasznie zaczeły falować mu obroty. Nie wiem co z tym fantem zrobić. Instalka BRC Blitsh

  
 
Co do zaworów to już je przeregulowałem i nic.
A co do przepływomierza to nie jestem pewien ponieważ jak dotąd nie miałem problemów ze strzelaniem gazu.
  
 
Mam ten sam silnik ale w E30. Na gazie zrobione ok 100 tys.km. Po 80 tys. musiałem zmienić parownik na nowy, reszta bez problemów. Chyba zdemontuję klapę przeciwwybuchową bo od czasu wymiany przewodów w.n. ani razu nie strzeliła.