MotoNews.pl
  

Jak uspokoić kontrolkę od skrzyni automatycznej?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Wczoraj wymieniłem w mojej bestyjce autoamcik na manual..
Ponieważ nawet nie wiem gdzie szukać komputera od skrzyni puki co odłączyłem wszystkie kable od automatu i mechaniuzmu wybierania który zastąpiłem klasycznym mechanizmem..
No tak.. Tyle ze takzwana Ska cały szas migoli.. Czy wystarczy odpięciek komputera od skrzyni? Jesli Tak to gdzie go szukać?
Pozdrawiam!
  
 
z tego co pamietam na ta chwile to gdzies na podszybiu...
  
 
Komputer znalazłem wypiołem.. zmostkowałem kable odciecia zapłonu.. Oraz odszukałem i podłączyłem przewody światła wstecznego.. Zastanawia mnie teraz czy komputer silnika jest taki sam w automacie i w manualu? Tak sobie mysle ze przeciez dla automatu sa troszke inne preferencje dotyczase zchodzenia z obrotów itp..
Podczas jazdy w manualu zauwazylem ze omka mozolnie zchodzi z obrotów!?!?! do tego na samym dole utrzymuje sie chwile na 1200 i powolutku idzie na dno.. i tak niezaleznie czy na benie czy na gazie.. W automacie tak nie było...
Moze macie jakies doswiadczenia?
  
 
Te 1200 to norma. Jak się zatrzymasz to zejdą na 800-900, ale pchnij samochód a znowu wskoczą na 1200. Fajna sprawa bo łatwiej ruszyć. W v6 niema tego luksusu
  
 
A nie ma to wpływu na spalanie palifka??? Zmieniajac na manual licze na oszczednosc
  
 
U mnie przy dieselku nie miałem kłopotów z obrotami
Teraz zmieniaj silnik na dieselka
A całkiem poważnie to za cholerę nie wiem co to może BYK !!!
  
 
Rozmawiałem z SENATOR.em i usatalilismy ze jednak trzeba mostkowac kabelki na wejsciu kompa tak zeby twen wiedzial ze nie ma automatu tylko manual.. inaczej wtedy ustala sciezke dla obrotów..