Dekiel Zaworowy -- HELP ME !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Serdecznie.

Mam ogromną prośbe o rade. OMA 2.6 DR Zdjąłem dekiel zaworowy bo uszczelka puszczała, musiałem też wyczyści kolektory dolotowe i przepustnice bo od oleju z odmy było wszystko czarne. To co zobaczyłem w deklu przerosło moje oczekiwania, takiego "TOWOTU" nie miałem jeszcze w żadnym samochodzie a przez ostatnie 5 lat oma jeździła na mobilu syntetycznym. Poskrobałem i uzbierał się pojemnik po jogurcie ale jest problem !!
Jak dostac się do odmy ??!. w deklu jest jakaś blaszka prawie po całej długości i chyba jest przynitowana?? nie wiem jak się tam dostac i czy wogóle da się żeby wyczyści siatke od odmy.
W poprzednich wozach była blaszka na śrubki a tu dupa ....

Pozdrawiam gorąco i dziękuje za odpowiedź......
  
 
Musisz to wyczyścić ropownicą pod dużym ciśnieniem z jakimś dobrym płynem.
  
 
Kurde musze dostać sie do środka ponieważ nawet mycie ropą ze szczoteczką do zebów nie pomaga. trzeba oczyścić to mechanicznie jakimś śrubokrętem bo jest tak zapieczone że inaczej nie pósći. Tylko jakm to rozebrac a później złożyć ???
  
 
Kurde Panowie nie wierzę żeby nikt tego nie rozbierał ?! Beznadziejnie to jest pomyślane ale to podobno przypadłość opli, Tu podziękowania dla fabryki . Ciekawi mnie jeszcze ten chaczyk który jest chyba tez wejściem do odmy ale to dziwne bo normalnie kratka z dziurkami występuje pod odmą ale jest oczywiście zasłonieta daszkiem - zero dostępu a skrobac trzeba i to porządnie

Pozdrawiam i czekam proroczą odpowiedź...
  
 
Z tego co rozmawiałem ze swoim szwagrem on to normalnie rozwiercił w omedze 2.4! tak więc proponuję - zrób tak samo!
  
 
Ja zrobiłem tak samo. Zeszlifowałem nity które są z aluminium i zdjąłem tą blache. Co tam siedziało to już tylko ja wiem . Spokojnie mozna nawiercic na blachowkręty i trzeba posmarować silikonem bo tak było fabrycznie. Jak złoże to jeszcze napisze, w każdym razie siatka od odmy jak na ta pojemność to jest bardzo mała.

pozdrawiam