Niezalężne zawieszenie tylne w 131 Abarth

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy to była taka chwilowa konstrukcja, czy też znalazła swój dalszy ciąg później ?
  
 
byla to konstrukcja ktora miala dalszy ciag w kolejnych ewolucjach 131 abarth az do konca jego produkcji
  
 
Czy w Polsce takie coś można oglądać ?
  
 
na zdjeciach chyba...


[ wiadomość edytowana przez: kosa131 dnia 2005-10-19 16:49:32 ]
  
 
To niesprawiedliwe, ja też tak chcę
  
 
a ja nie chce;P zeby jeszcze z tylu ustawiac zbieznosc i pochylenie kola za 80 zeta??;P ehhehe
  
 
można wstawić cały tylny zawias od integralki jest podobny tylko dużo słabszy (wymienić blaszki na rury i można jeździć) nawet szpere mają niektóre, dla zainteresowanych leżą mi 2 takie ?
  
 
wszystko ok ale integralka ma beznadziejne przelozenie glowne. auto by juz wcale nie jechalo, jakby tak latwo bylo to sam bym juz dawno mial takie zalozone, lepiej juz ze sierry dac bo jest dostep do normalnych dyfrow tylnich.
  
 
Walezy, ale dyfer od sierry jest mniej wiecej 2x wiekszy. Jak chcesz to zmiescic?
http://img.photobucket.com/albums/0803/Ian3dr/DCP_6744.jpg
http://img.photobucket.com/albums/0803/Ian3dr/df1.jpg
Chyba dziure w podlodze trzebaby wyciac bo te mosty sa takie rozbudowane do góry, znaczy wysokie.
No ale ty juz pewnie bys wykombinował jak to zmieścić
  
 
A co z mostami Volvo albo BMW ?
  
 
dyfer jest wlasnie dosc maly, ostatnio ogladalem taki i podpasowalby idealnie, kwestia zalozenia odpowiednich zwrotnic i wachaczy ale to juz jest najmniejszy klopot, problem jest z dobrym przelozeniem glownym(cos kolo 4,55) i mocna szpera, najlepiej taka zeby po urwaniu poloski mozna bylo dalej jechac.
  
 
Jak chcesz miesc przelozenie 4,55 i moooocna szpere to trzeba szukac od Coswortha, ale na pewno były takie dyferki z takim przełożeniem i zeszperowane homologowane do Cossiego, ale trudno zdobyć.
Tutaj jest chyba wszystko o dyferkach do sierry
http://forum.fordsierraclub.co.uk/viewtopic.php?t=5843&postdays=0&postorder=asc&start=0