MotoNews.pl
  

Omega b "98 SPORT ? czym się rózni od zwykłej CD ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
2 miesiące temu nabyłem w Reichu Omegę B 16V SPORT. Czym różni się ona od innych wersji ? Posiadam magiczny przycisk "SPORT" na dzwigni zmiany biegów w automacie co daje jej niezłego kopa - to fakt. Ale różni się czymkolwiek innym ?
Ma ktoś może taką ?
  
 

zapomniałem dodać, że oczywiście jest to combi.
Cytat:
2005-10-15 23:37:36, doe pisze:
Witam, 2 miesiące temu nabyłem w Reichu Omegę B 16V SPORT. Czym różni się ona od innych wersji ? Posiadam magiczny przycisk "SPORT" na dzwigni zmiany biegów w automacie co daje jej niezłego kopa - to fakt. Ale różni się czymkolwiek innym ? Ma ktoś może taką ?

  
 
Cytat:
Omegę B 16V



Mniemam ze dwa litry....

Cytat:
co daje jej niezłego kopa - to fakt





Bez urazy

A tak powaznie to bylo juz o tym na forum, ktos cos takiego kupil i tez pytal. Poszukaj.
  
 
dobrze mniemasz 2 literki. A z tym Sportem to tak jak napisałem - podczas wyprzedzania dwóch tirów czas spędzony na lewym pasie drastycznie się skraca.. oka, poszukam - może coś przegapiłem.
  
 
ten magiczny przycisk "S" - SPORT posiada każdy aftomat nawet ten nie sportowy
  
 
no cóż. nie wiedziałem - myślałem że ów sport tyczy się tylko wersji SPORT. eh, każdego dnia człowiek się uczy i głupi umiera
  
 
A nie jest tak, ze wersja SPORT ma napis "SPORT" zamiast "CD" i ten co ja ma mysli ze ma SPORT ?
  
 
Witam
Z ta wersja Sport to jest tak,ze masz sportowe fotele, xenony i 2 napisy na listwach , reszta jestbez zmian .
Od taka opcja wypozażenia.

  
 
...no i to by się zgadzało - co do wyposażenia. dzięki za info. swoją drogą to jak już wywalili napis "sport" to się mogli bardziej postarać z silnikiem niż z wyposażeniem.
  
 
Cytat:
2005-10-16 23:34:02, doe pisze:
...no i to by się zgadzało - co do wyposażenia. dzięki za info. swoją drogą to jak już wywalili napis "sport" to się mogli bardziej postarać z silnikiem niż z wyposażeniem.



a jak mieli się postarać?
myslisz o tuningu tegoż 2.0 czy może gratisowo większa pojemność i inny silnik?
  
 
...noom, na przykład. niekoniecznie gratisowo - byłaby to ciekawa alternatywa. silniczek z lepszym momentem obrotowym no i pare koników więcej od standardowej mocy 138 hp. jest wiele możliwości.
hehe.. wiem - jak mi się marzy sport, to powinienem był kupić sobie subaru czy inny wynalazek.
Tak czy owak - I LOVE MY RIDE. PIMPED OR NOT
  
 
No kurcze niezła rakieta musi być. U mnie ten sport to chyba nie działa bo jak wyprzedzam tiry to nie ma różnicy
Ciekawe co jest szybsze?? 2.0 z działającym sportem czy 3.0 z niedziałającym
  
 
Uważam że:
Seryjne 2.0 z dziłającym sportem jest szybsze niż seryjne 3.0 z niedziałającym sportem,ale seryjne 2.0 z działającym sportem jest wolniejsze od nieseryjnego 3.0 z zepsutym sportem,natomiast nieseryjne 2.0 i nieseryjne 3.0 ....
  
 
Soltys, nie pierd.... yyyy, nie powtarzaj sie
  
 
Nie wiem jak to wygląda w 3.0, bo nie miałem okazji nawet usiąść w tej wersji. U mnie jak się sport wciśnie - obroty lecą na prawie 6000 - 6500 i naprawdę jest niezły star-trek. Na nasze zapchane drogi - rewelacyjna rzecz do wyprzedzania.

Cytat:
2005-10-17 11:59:25, dARTi pisze:
No kurcze niezła rakieta musi być. U mnie ten sport to chyba nie działa bo jak wyprzedzam tiry to nie ma różnicy Ciekawe co jest szybsze?? 2.0 z działającym sportem czy 3.0 z niedziałającym

  
 
Cytat:
2005-10-18 09:10:06, doe pisze:
U mnie jak się sport wciśnie - obroty lecą na prawie 6000 - 6500 i naprawdę jest niezły star-trek.



Musisz się kolego koniecznie przejachać z 3.0 ...
bo jak w 2.0 16v masz star-trek to w 3.0 będzisz miał przelot między galaktyczny. . I koniecznie zobacz parę filmów z ftepa
będzisz miał jakieś porównanie. A potem pomyślisz o wsparciu.


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2005-10-18 09:54:43 ]
  
 
Czołem !

doe, skoro sam nie doszedłeś do tego to pozwól, że Ci to wyjaśnię.

- przycisk "S" nie ma nic wspólnego z tym, że na listwach masz napis "SPORT"
- napis "SPORT" nie ma nic do silnika i skrzyni,
- załączenie "S" powoduje przejście skrzyniw "tryb sportowy" (bez podniecania się, zaraz wyjaśnię dalej)
- "tryb sportowy" przy dynamicznej jeździe skrzynia zmienia biegi tuż przed odcięciem zapłonu.
- wciśnięcie przycisku "S" podczas jazdy, wyprzedzania powoduje zredukowanie biegu do najniższego możliwego w danym zakresie obrotów.

Reasumijąc, po wciśnięciu "S" nie dzieje się nic innego poza redukcją biegu i zmianie na następny przy 6500, to samo uzyskasz wciskając energicznie pedał przyspieszacza do samego końca (pod pedałem też jest przycisk

Przycisk "S" zdaje egzamin w momencie gdy "czaisz" się do wyprzedzenia, utrzymuje wtedy niższy bieg i wyższe obroty, a co za tym idzie umożliwia skuteczniejsze wyprzedzanie.

Ot, cała filozofia lotów międzygalaktycznych
  
 
Nooo to teraz jestem w domu.
A propos, u mojego ojca w Chryslerze Voyager - aby dostać lepsze przyśpieszenie ( też automat ), musi on delikatnie odpuścić pedał po czym wciśnąć go ponownie. Też pewnie jakaś redukcja zachodzi.
Jak mniemam tutaj takiego knyfu chyba nie ma, po prostu pedał w podłogę ?
  
 
...Jak tylko zostanę pełnym klubowiczem to obejrzę filmy, a jakże !
Cytat:
2005-10-18 09:52:28, PiotrS pisze:
Musisz się kolego koniecznie przejachać z 3.0 ... bo jak w 2.0 16v masz star-trek to w 3.0 będzisz miał przelot między galaktyczny. . I koniecznie zobacz parę filmów z ftepa będzisz miał jakieś porównanie. A potem pomyślisz o wsparciu. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2005-10-18 09:54:43 ]

  
 
Cytat:
2005-10-18 09:52:28, PiotrS pisze:
Musisz się kolego koniecznie przejachać z 3.0 ... bo jak w 2.0 16v masz star-trek to w 3.0 będzisz miał przelot między galaktyczny. . I koniecznie zobacz parę filmów z ftepa będzisz miał jakieś porównanie. A potem pomyślisz o wsparciu. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2005-10-18 09:54:43 ]



I to z nadswietlna.

A jak bedzie mial okazje jechac tymi szybszymi w klubie, to moze najpierw powinien sobie zrobic badania kardiologiczne, bo jeszcze jakis klopot by z tego powstal....