PRZEZ RESETA INSPEKCJI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem ze ten temat byl .Chodzi mi o to ze niemoglem zresetowac inspekcji a jak to zrobilem wedle instrukcji i najwarzniejsze z powodzeniem,okazalo sie ze nie chodzi mi predkosciomierz oraz nie pokazuje dawki spalania ekonomizer ale przy wlaczeniu zaplonu wychyla sie do kanca jak normalni tylko ze w takim polorzeniu zostaje podczas jazdy.Pewnie zrobilem gdzies zwarci i to przez to ale bezpieczniki sa cale.Poradzcie mi cos bo zglupialem
  
 
Ekonomizer nie działa bo prędkościomierz nie działa, zobacz czy lampka wewn działa i radyjko, bo to jest na jednym bezpieczniku.
  
 
Lece sprawdzic.
  
 
Padaczka!Radio gra bez zarzutow swiatlo terz jest .Czy mugl siasc jakis przekaznik?
  
 
i po co ci to bylo?;] kasowanie inspekcji u elektryka samochodowego kosztuje 10zl
  
 
a po co wydawać 10 PLN jak można samemu.
Więce satysfakcji z tego co sie robi.
  
 
Swiete slowa.Ta czynnosc jest prosta ale trzeba to robic ostrorznie .Jakby mugl mi ktos cos doradzic czemu licznik nie chodzi bymbyl wdzieczny.
  
 
czysty przypadek coś masz nie tak albo z impusatorem albo z jego obwodem
  
 
Gdzie jest impunsator?
  
 
Co to za stwor i gdzie on sie ukrywa?
  
 
Cytat:
2005-10-18 11:29:41, jarek270582 pisze:
Co to za stwor i gdzie on sie ukrywa?


IMPULSATOR
tu masz esej o tym co to jest impulsator, ale dziwie się że Hz10 pisze o impulksatorze w przypadku prędkościomierza, pewnie przejęzyczył się.

Sprawdź czujnik na moście, pewnie to miał Hz na myśli. Pod auto wejdź i szukaj wtyczki na moście, odłącz, przeczyść i podepnij, może pomoże.
  
 
Probowalem i nic .Czy jakies urzadzenie typu przekaznik co moglo nawalic?Wszystki bezpieczniki sa ok.A moze nalerzy powturzyc reset inspekcji(ale czy to moglo by pomuc?)
  
 
Cytat:
2005-10-18 15:18:52, jarek270582 pisze:
Probowalem i nic .Czy jakies urzadzenie typu przekaznik co moglo nawalic?Wszystki bezpieczniki sa ok.A moze nalerzy powturzyc reset inspekcji(ale czy to moglo by pomuc?)


a odłaczyłeś akumulator na parenaście minut, by komp się zresetował?
  
 
Wiam temat inspekcji byl przerabiany.Ale resetujac ins... moglem w jakis sposub rozlonczyc .predkosciomiesrz.Posiadam schemat kasowania inspekcji ale jak by ktos mial opis pinow ktury do czego Bym byl wdzieczny.U mnie na schemaci opisane sa tylko 4 albo 5 pinuw>Jak by ktos mial reszte bym byl wdzieczny .Chodzi o stara wtyke
  
 
Odlanczalem ale na pare sekund.
  
 
Cytat:
2005-10-18 15:28:56, jarek270582 pisze:
.Posiadam schemat kasowania inspekcji


my też, tutaj jest opis jak to zrobić
O TUTAJ(na pierwszej stronie forum)
Cytat:

Wiam temat inspekcji byl przerabiany.Ale resetujac ins... moglem w jakis sposub rozlonczyc .predkosciomiesrz.


niesądze, byłbyś chyba pierwszy...
  
 
Wiem.Juz go przerabialem>Ale tam sa opisane tylko te piny co sluza do rozlaczeni inspekcji a o pozostalych nie ma nic.Chodzi mi o to aby ktos mi podal do czego sa poszczegulne piny.Pin 1 to masa to wiem pin 7 tez wiem.Ale pozostale?Moze potym dojde czemu mi licznik nie chodzi a mianowicie gdzi zrobilem zwarcie.
  
 
Może na początek zrób test zegarów
  
 
W jaki sposob mam zrobic ten test?
  
 
Jest jakis sposub by upewnic sie ze czujnik na moscie od predkosciomierza jest OK?