| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
sodax MK6 '92 1.6 16V Nowy Dwór Maz. / Sochaczew | 2005-10-21 15:23:08 Nie stawiał bym tu na układ zapłonowy, gdyż gaz jest na niego bardziej czuły. |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2005-10-21 16:18:57 sprawdzić katalizator, przepływomierz, sondę lambda.. potem będziemy szukać dalej.. |
qbaMKVII byłMKVII KOMBI Wrocław | 2005-10-21 18:12:56 a jak można sprawdzić sondę ,przepływomierz,katalizator??
-komputer? -serwis Forda? -czy jest może jakiś prostszy sposób?? |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-10-21 18:28:36 A zapytam na początku - jak odpalasz zimny silnik, to na jakie obroty wchodzi??? Jeżeli jest na 800 - 1100, to:
aaaa dupa napisałem w wątku tutaj co o tym myślę. Mam to samo. Radzę sprawdzać wszystki czujniki temp. po kolei - a raczej narysować sobie ich charakterystykę - problemem jest tylko znalezienie termometru, który poda nam prawdziwą temperaturę z danej chwili. A potem TPS (czujnik położenia przepustnicy).
Jak to wyczerpiesz, to wg mnie zostaje tylko podłączenie kompa w ASO, bo tylko oni potrafią zczytać błędy (miękkie i twarde), bo może to zrobić tylko komputer fordowski (inne kompy, np. Bosch pozaują tylko wskazania bierzące). Katalizator - analiza spalin, ale w sumie nie wyjdzie, czy nie jest przytkany lambda - miernikiem, najlepeij analogowym - prote jak drut i opisywane na forum, gdzie się trzeba podpiąć przepływomierz - tak jak lambdę, tylko bardziej pracochłonne |