MotoNews.pl

Słaby zasięg

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po "fachowym" zainstalowanie Alan 48 Excell i President New Alaska mam zasieg max 2,5km. Może lepiej znający się na temacie koledzy podpowiedzą co z tym zrobić - ja mam radyjko od tygodnia więc jestem kompletnie zielony. Z góry dziękuje za pomoc.

Napisz jakieś bardziej szczegółowe informacje
Po pierwsze w jaki sposób masz zamontowaną antenę, czy w dach, czy na jakimś uchwycie, jeśli na uchwycie to na jakim Po drugie czy antena była strojona.

Dzięki MacTB za zainteresowanie
Podaję dodatkowe info:
1. uchwyt CTE - można go zobaczyć na zdjęciu: KLIK
2. antena zamontowana w "prawym dolnym" rogu samochodu, na klapie bagażnika - samochód F. Mondeo Kombi.
3. sprzęt był montowany w warsztacie - więc pewnie był strojona
4. zasięg testowałem z kolegą, który ma bliżniaczy układ. Potwierdza się to jak jestem w trasie - praktycznie mogę rozmawiać tylko jak mam kontakt wzrokowy
Z tego co wyczytałem z takim zestawem = anteną powienienem słyszęc na ok 10km. Na 2,5 to pewnie wystarczy 60 cm
Może jakieś wskazówki...................

MAsz zdecydowanie coś nie tak. MAm zamontowaną antenę w podobnie beznadziejnym miejscu jak Ty (tyle,że w smarcie, gdzie po prostu nie ma innego dla niej miejsca) i mimo to mam lepsiejszy zasięg. Prawdopodobnie masz problem z masą. gdzie montowałeś radio? Ja bym podjechał jeszcze raz i poprosił o sprawdzenie (patrz na rączki i o wszystko pytaj, niech pokażą jak jest zestrojone radio)

To miejsce nie jest takie beznadziejne
Mam antenę w tym samym miejscu w hatchbacku (zresztą antenę od speedy_x ) - czyli na rogu dachu i zasięg spokojnie 12 km, w porywach więcej
Ja też przyczyny zacząłbym szukać od sprawdzenia masy...

sorry za opóźnienie ale byłem w trasce bez dostepu do netu........