| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mcneo Espero, Impreza WRX ... Leżajsk Connecticut - USA | 2004-06-08 21:34:20 Normalnie tego nie slysze w trakcie jazdy itp. ale gdy cofam i szybciej puszcze sprzeglo to cos tak raz gwaltownie strzela z przodu z prawej strony. Panowie co to moze byc??
Pzdr |
mcneo Espero, Impreza WRX ... Leżajsk Connecticut - USA | 2004-06-08 23:18:40 stworzenie mam sprawne i koncowki drazka kierowniczego bo byly wymieniane. Boje sie to moze byc przegub - chciaz to nie na skreconych kolach sie dzieje albo poloska |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-06-08 23:21:40
Sworznie ZAWIASÓW, nie wahacza |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2004-06-09 00:38:33
U mnie tez tak strzelalo. Okazalo sie, ze byly to wlasnie sworznie wahacza, ale co ciekawe nie sworzen wylecial, tylko jego mocowanie z wahaczem sie wybilo i latalo. Szlifierka w dlon i wycielismy z ojcem w strasznych bolach nity i zastapilismy srubami - teraz nic nie stuka. Wez podlewaruj samochod, najlepiej na jakims kanale, podloz cos pod sworzen i poruszaj nim, jak to tu to wyjdzie. [ wiadomość edytowana przez: QLogic dnia 2004-06-09 00:39:37 ] |
mcneo Espero, Impreza WRX ... Leżajsk Connecticut - USA | 2004-06-09 07:36:16
|
Lee GF8 Katowice | 2004-06-11 23:20:34 a moze gorne lozyska mcpersonow?
jest to taki gluchy odglos ktory niesie sie po calej budzie, szczegolnie na nierownosciach. |
mcneo Espero, Impreza WRX ... Leżajsk Connecticut - USA | 2004-06-12 10:03:18
U mnie tylko to slychac jak cofam i szybciej puszcze sprzeglo |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2005-10-24 12:15:35 A kto mi powie jak sobie poradzić z stukanie w drzwiach kierowcy
Wymieniam sworznie zawiasów drzwi co 2 tgodnie- i na tyle to starcza-wkurwia mne to strasznie-kombinowalem juz z wsadzeniem kolka rozporowego w srodek i wkreceniu srubki ale za bardzo niepomaga łądowałem juz tam 5kg smaru ale tez nic Musze powiedziec ze drzwi posiadają wyraźny luz jezeli nimi poruszam góra dól Ja juz chyba niema zadnego pomyslu Moze ktos sobie z tym poradził w inny sposób PS.nawet na tvn turbo mówili o tym stukaniu w drzwiach kierowcy |
Hornblower Ford Focus Krosno Odrzańskie | 2005-10-24 13:02:20
No chlopie- to Ci musi zajebiscie stukac skoro nawet w telewizji o tym mowia |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2005-10-24 18:49:57 Dobry kawał ale tak serio to bylo kiedys espero w magazynie GARAŻ na tvn turbo i mówili o tych stukających drzwiach-mam to nawet nagrane na wideo
Ps.ale jak ktos TV nieoglada to mu sie tylko smiac pozostaje |
Zbych_S Espero 1,5 GLX Poniatowa | 2005-10-25 13:04:29 wiecie co, nie wiecie, to powiem, że może to być łącznik amortyzatora, te stuki znaczy się, ale trzeba by było posłuchać, zobaczyć.... , a co tak dokładnie powiedzieli w tym programie o naszych S-perakach?? bo akurat nie oglądałem |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-10-25 13:59:56 Ostatnio odkrecalem plastikowa kieszen boczka drzwi kierowcy i okazalo sie ze wewnatrz latal sobie maly kamyczek. Powodowal on nieprzyjemne stukanie - oczywiscie go wywalilem i jest spokoj. |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2005-10-26 22:28:19 NO wiec To zdecydowanie jest wina trzpienia w zawiasachi to to stuka
tak mnie kolega natchnął ze az musialem to obejzec po raz enty wiec: A na TVN Turbo móiwli dokladnie ze : "Po pewnym przebiegu pojawiaja się dziwne stuki które sa swpowodowane luzem na zawiasach drzwi" Oprócz tego mówili calkiem dobrze o naszym esperaku Powiedzieli tak:"Wokół Espero krąży wiele opini że jest to nieudany samochód jednak moim zdaniem jest to opinia osób które nigdy tym samochodem niejeździły " Oprócz tego użyli sformułowania "niegdyś flagowy model Daewoo" Powiedzieli ze tylne zxawieszenie jest praktyczeni bez awaryjne za wyjątkiem spręzyn które lubią pękać/ze nietrzeba wymieniac plynu w skrzyni/Bardzo dobre hamulce/mała gama silników/jednostki 1,5 są nowoczesne/bardzo dobrze wyposażony/niska cena/duży wygodny rodzinny/bezpieczny/opinia samochodu małoawaryjnego/bardzo duża strefa zgniotu/pieta achillesowa 1,5 to uklad rozrządu/nieoszczędne/bardzo dobry uklad przeniesienia napędu/pierwotnie budowany na rynek amerykański/czesto trzeba wymieniać sworznie kuliste i koncówki drązków/podwozie b.dobrze zabezpieczone/nawieksza bolączka espero to korodujące drzwi i progi/materialy uzyte do wykonczenia wnetrza są kiepskiej jakosci/fotele sie wycieraja i wygniatają moze uda mi sie kiedys to na kompa wrzucic z kasety VHS pozdrawiam ZbychaS |