Prawy tył z MKVI wpakowany do MKV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w tytule
Generalnie to czeka mnie w niedalekiej przyszłości dłubanina z blacharką i oczywiście słynne prawe nadkole i wlew wchodza w grę wiec pomyślałem: czemu nie zrobić im face-liftingu
Chodzi mi o to czy jest sens szukania na szrocie ćwiartki MKVI z klapką na wlew paliwa tylko po to zeby ją wspawać w miejsce ćwiartki bez klapki a z samym korkiem w MKV.
Robił to już ktoś ?
Udało mu sie ?:>
Opłaca się?
Jak jest z rurą wlewu ? z tego co oglądąłem to ta z MKV bedzie chyba za długa... wymieniać rure/bak ??
Wszystkie opinie jak i opisy doświadczeń mile widziane
  
 
po kiego wała wstawiac cwiarę?? wstawiasz tylko repersaurkę z klapką lekko dostosowujesz i pozamiatane
  
 
Cytat:
2005-10-22 23:25:09, eres pisze:
po kiego wała wstawiac cwiarę?? wstawiasz tylko repersaurkę z klapką lekko dostosowujesz i pozamiatane



Fakt, ale chciał nie chciał ćwiare trzeba kupic
A najpierw ja znalezc
  
 
co do ćwiartki to masz racje rozpędziłem się, ale nie wiem czy i jakie ew. sa reperaturki do MKVI.
Oczywiście chodzi mi cały czas o klapkę na wlew paliwa (nie napisałem poprzednio).
Jak wygląda sprawa dopasowania rury wlewu ? bo z tego co sie przyglądałem to nie takie "pozamiatane"...
udało się już komuś zrobić wlew z klapką w MKV ?:>
  
 
mój znajomy robił taki zabieg,zadnych większych problemów
  
 
nie ma reperaturek z klapką.. nie występuje taka część... tylko ze szrotów można takie coś zdobyc... a jak chcesz to mam takie coś ze szrota wycięte..
  
 
VinCe podaj cenę tej reperaturki z klapką.





[ wiadomość edytowana przez: Slowik dnia 2005-10-25 08:10:18 ]
  
 



VinCe to ile za tą reperaturkę?