Strumienice

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanko dotyczce strumienic,czy warto zastosować,bo własnie z powodu starości musiałem usunać wkład z katalizatora,a słyszałem ze mozna ja zamontować w tym miejscu
  
 
Strumienica bankowo daje mniejsze opory niz katalizator i co nieco pomaga! Jak masz wybrac czy wyłożyc kase na strum czy na kata to bierze strum! Tylko nie wiem jak z przegladami
A, i nie spodziewaj sie 20 koni wiecej
  
 
Poszukaj na google pod hasłem strumienica. Mozna znaleźc bardzo obszerne informacje na temat strumienic i ich zastosowań.A strumienica zamiast katalizatora-mozna ale nie oczekuj wielkiego przyrostu mocy.
  
 
zastanawiam sie nad zdemontowaniem całkowicie,tej obudowy po katalizatorze, po usunięciu wkładu,wydobywa sie pusty metaliczny odgłos,który brzmi nie ciekawie,dlatego myślałem ze po wstawieniu strumienicy cos by sie poprawiło
  
 
zamiast kata zamontoj rurke,a strumienice zamiast srodkowego tlumika! tyle wyczytalem na temat strumienicy:] u siebie tak mam i jakos jestem zadowolony!! a jezeli masz zalozony gaz to przeglad przejdzie bez problemu. Bez gazu i bez kata nie przejdzie
  
 
Ja nie mam wkladu w katcie i powyzej 4 tys obrotow jest metaliczny odglos. ZAmierzam wstawic sobie kata nowego a nie strumienice bo nie lubuie takich odglosow nieczystych.
  
 
Cytat:
2005-10-24 11:07:57, Brzoza-junior pisze:
Ja nie mam wkladu w katcie i powyzej 4 tys obrotow jest metaliczny odglos. ZAmierzam wstawic sobie kata nowego a nie strumienice bo nie lubuie takich odglosow nieczystych.



jakich nieczystych!! jeszcze zamiast kocowego tlumika zakladasz przelotowy i masz najczystszy dzwiek jaki moze wydawac silniczek!!
  
 
naczytałem się duzo na róznych postach o strumienicach,i całkowicie mam zament w głowie,jedni pisza ze dobrze,inni ze uszkodze silnik.sam nie wiem chyba z powrotem wstawie katalizator,albo rurke w to miejsce
  
 
Ja jadę w poniedziałek po strumienicę bo mam kata zapchanego i samochód idzie jak muł A według opinni kumpla który właśnie wstawił do volvo v40 strumienicę jest super. Samochód pali jakieś 2 litry mniej według jego komputera i wreszcie jedzie, a też miał katelizator zapchany i jeździł jak by miał szmatę w tłumniku
  
 
Według innego znajomego " strumiennic nigdy zawiele, aby podciścienie sięnie stworzyło" . w poldku 1.6 GLI ma jakieś 100 pare komi, 2 strumienice łuskowe , 1 pociskową i w poniedziałek jedzie ze mną żeby mu ostatni tłumnik wypruli(na przelotowy) Ten wechikuł to idzie, tylko rdza się sypie