| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Suchii Sympatyk FEFK MKVII 1.8 (LPG) Gdynia | 2008-02-09 17:35:12 no proszę jak to miło się czegoś ciekawego dowiedzieć
w jakim silniku to sprzęgło było wymieniane? |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-02-09 18:14:41 Jaka grubosc ma nowa tarcz?? Bokupilem do RS komplet urzywany i sie zastanawiam czy nie zalozyc nowej tarczy. |
bolid20 Essi Mk VI Bulowice | 2008-02-09 19:03:06 ja wymieniałem sam sprzęgło ale aż takich przebojów nie miałem cała wymiana zajęła mi kilka godzin i szła płynnie ![]() |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2008-02-09 21:01:20 W sklepie dowiedziałem się, że tarcz kosztuje nieco mniej od kompletu więc chyba celowym jest wymieniać komplet.
Prędzej czy później mnie też czeka wymiana sprzęgła (na razie jakoś ciągnie) tyle, że ja mam 1,8 więc sprzęgło nieco inne ale problemy pewnie te same. Póki co muszę się uporać z wymianą przegubu wewnętrznego - co ciekawe nie mogę nigdzie znaleźć takiego przegubu. Pozdrawiam. |
Clipper_skce Sympatyk FEFK FORD FOCUS MK1 FL SKIERNIEWICE | 2008-02-09 21:33:14 Dzisiaj odebrałem swój wózek właśnie od mechanika z wymiany sprzęgła. Za robociznę zapłaciłem 220 zł, a za kompletne sprzęgło LUK'a 420zł. Mimo, że miałem uszkodzone tylko łożysko to zdecydowałem się na wymianę kompletu.
Mój samocchodzik to MKVII 1.8 16V 115KM |
![]() tomitiger FORD ESCORT MK VII KIELCE | 2008-02-11 20:34:53 Podepne się pod wątek - także mam zamiar wymienic sprzegło przy mk VII 1,6 16V 98r, co sądzicie o tym: http://moto.allegro.pl/item307318850_sprzeglo_luk_ford_escort_1_6_16v_1_8_16v.html |
![]() tomitiger FORD ESCORT MK VII KIELCE | 2008-02-11 20:47:38 Troche mnie cena niepokoi, czy to mozliwe ze to oryginał, nieregenerowany??
Dodam że moje fabryczne przelatało 190 kkm |
Shaq Sympatyk FEFK ![]() Escort (już nie ale ... Żory | 2008-02-11 22:17:56 Ja wymieniałem dokładnie tydzień temu
Wszystkie możliwe łapy odkręciłem zaraz przy skrzyni, więc ogólnie z wyjęciem nie było problemu (raczej z dojściem do niektórych śrub). Zakładałem LUKa i oryginalnie też był LUK (230 tyś na nim zrobione). Jedyny zgrzyt to nowe łożysko oporowe, które musiałem delikatnie przeszlifować bo bardzo ciężko chodziło na wałku. |