| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HEVA Senator B 3.0 24V Bydgoszcz | 2003-03-27 12:36:19 Powiedzcie mi ile powinno być oleju w zbiorniku od wspomagania? Miarka na nakrętce jest dziwaczna - rurka w kształcie piramidki. Uświadomcie mnie please |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-03-27 13:13:48 na tej rurce w kształcie piramidki |
HEVA Senator B 3.0 24V Bydgoszcz | 2003-03-27 13:25:42 No własnie. A ma być między stopniami piramidki na zimnym płynie? Lejemy Dextron II prawda? Obojętnie czy miodowy czy czerwony? |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-03-27 13:43:50 na zimnym
a płyn to dextron II czyli tak naprawdę olej do skrzyń automatycznych czyli np. CASTROL TQ DEXTRON II D-22765 Mobil ATF Dextron II 220 Vat Matic DEXTRON II Shell Donax TX jak będzie markowy i bedzie na nim stało ATF Dextron II - znaczy OK wygrałeś ... lutownice i kawałek cyny pzdr ---+++== LOS OMEGAS BESTIALES ==+++--- Exclusivo club e Opel Omega ! IV ZLOT LOB 5-6 kwietnia 2003 Słok k. Bełchatowa >>> www.omega.lob.prv.pl <<< |
robert_kraków vectra b KRAKÓW | 2003-03-27 14:00:18 dodam tylko, że jak wymieniać to zalej już dextronem III, na dolewki wystarczy II |
Prowo LOB WETERAN ![]() Kura Indian ze wsi (OPO) | 2003-03-27 14:04:10 A mnie straszyli żeby nie mieszać III z II - III ma coś z syntetyka. ----------------- Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-03-27 14:19:58 Prowo jest i mineralny Dextron III - patrz niżej:
Dextron II D THOT - syntetyczny Satoil Syntomatic GM Dextron III G - mineralny Statoil TransWay DX III więc nie do końca jest tak że DII to mineralny a DIII syntetyczny |
Prowo LOB WETERAN ![]() Kura Indian ze wsi (OPO) | 2003-03-27 14:28:03 O masz ci!
Sugerowałem się Castrolem. Pzdr. PS. Ale i tak się boję ----------------- Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec |
HEVA Senator B 3.0 24V Bydgoszcz | 2003-03-27 15:24:36 Z tego co wiem od najlepszych fachowców od skrzyń automatycznych to Dextronu II z III absolutnie nie wolno mieszać. Oba oleje mają zupełnie różne właściwości rozszerzalności, a co za tym idzie smarowania i jeśli producent zaleca II to musi być II. W przypadku zalania Dextronem III skrzyni, należy wymienić uszczelniacze i elementy uszczelniające skrzyni, potem przepłukać skrzynię Dextronem III następnie można nim zalać skrzynię. Do wspomagania wiem, że Dextron II. Z tego co piszecie mam za mało płynu i musze dolać, bo na zimnym nie ma nawet połowy zbiorniczka nie mówiąc już o miarce... |
JanuszGnitecki OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2003-03-27 18:53:19 Co do DEXTRONU III polecam gorąco. Natomiast zwróć uwagę na przewód pomiędzy zbiornikiem a pompą, a najlepiej kup nowy kosztyje grosze 42 zł, tylko pewnie trzeba zamawiać. Miałem taki problem niedawno, pompa wyglądała jakby puścił uszczelniacz wałka i w serwisie najpierw osłabili mnie koniecznościa wymiany pompy. Wtedy się zajeżyłem Pozdówka Janusz |
HEVA Senator B 3.0 24V Bydgoszcz | 2003-03-28 09:03:44 Narysowałem miarkę płynu wspomagania. Czy dobrze oznaczyłem minimum i maksimum? Niestety w instrukcji nie ma obrazka a po niemiecku niestety nie umiem czytać tak dobrze ![]() |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-03-28 09:08:58 ZGADZA SIE! |
z0mbie Opel Omega B Opole | 2003-03-28 09:18:08 HEVA, piękny rysunek Max i min oznaczyłeś b.dobrze pozdr. Zbyszek |
HEVA Senator B 3.0 24V Bydgoszcz | 2003-03-28 09:30:44
YEAH!!!!!!! A już się bałem, ze dupa blada, ale udało się A tak przy okazji to ilość płynu miałem znacznie poniżej minimum. Wczoraj dolałem i powinno być okey. A dlaczego było poniżej? Nie wiadomo. Pewnie tak jak pisał Janusz - stare, sparciałe przewody i se ucieka powolutku, bo pompa wygląda jakby była pluszowa |