| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
taxi mondeo Łódź / Elbląg | 2005-10-31 23:02:41 Miej Duzo Sily . . . u mnie z lozyskami z tylu to byl najwiekszy problem . . . nakretki sie zapiekly w 100sqrw****** Gdyby nie 2 przedluzki to by ciezko bylo A tak to . . light robota |
daz BMW E36 Coupe Lublin | 2005-10-31 23:08:40 Tylne to banał, 10 min roboty, wiecej zabawy będziesz miał z przednimi, a jagorzej będzie właśnie wycisnąć stare i wsadzić nowe. Żebyś tylko nie próbował wbijać nowych młotkiem, bo to jak rosyjska ruletka, raz się uda a 5 razy się nie uda i po łożysku. |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2005-11-01 13:15:28 tył to pestka mini howto:
* możesz mieć zapieczone śruby trzymające piastę (takie 4 od "tyłu" bębna) więc przygotuj sobie rurke na dźwignie * zdejmując "kolpak" czyli tą metalową kopułkę uważaj bo musisz ją potem załoyć więc użyj małego płaskiego śrubokręta * nakrętka pod kopułką to 30stka, odrazu przygotuj taki klucz uważaj bo jedna strona jest w prawo odkręcana a druga w lewo * łożyska wypadną same, ale uważaj wybijając pierścienie po których się łożyska toczą nie porysuj ścianek * umyj wszystko dokładnie i wbij nowe pierścienie najlepiej używając starych do pomocy * nasmaruj wszystko dobrze i włóż nowe łożyska * skręcając dokręć 30stke na max'a i popuść troszke (1/4 - 1/2 obrotu) * napakuj do "kołpaka" 1/3 objętości smaru i załóż Voila! gotowe pierwsze koło zajmie ci 2x tyle czasu co drugie :]
Przodu nie robiłem ale słyszałem że jest gorszy bo nie są stożkowe łożyska i trzeba baaaaaaaardzo ostrożnie wbijać. Powodzenia! |