Większe zużycie gazu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Po czyszczeniu parownika (Lovato pneumatyk) zaczął mi samochód więcej palić o jakieś 2 litry (silnik 1.4- 8L na 10L). Zauważyłem, że po tym czyszczeniu, jak włącze zapłon to słysze w parowniku syczenie gazu. Tak samo po wyłączeniu silnika przez jakiś czas syczy. Chyba gaz z przewodów za elektrozaworem leci przez parownik do kolektora. Problem polega na tym, że przed czyszczeniem parownika nie słyszałem żadnego syczenia gazu w parowniku. Teraz po zgaszeniu silnika, jak odpalam to strasznie długo kręci zanim zapali. jeśli wyłącze gaz i dopali się reszta, to pali z obrotu, jak włączony jest gaz to ciężko pali. Wcześniej nie było tego problemu. Mam wrażenie, że za dużo gazu dostaje się do parownika, albo parownik nie domyka jakiegoś zaworku. Co się dzieje z gazem w przewodach za elektrozaworem po wyłączeniu zapłonu? Czy parownik powinien zamknąć wypływ gazu po wyłączeniu silnika?. Dzięki za ewentualne podpowiedzi.
  
 
Witam, sam parownik nic nie zamyka. W parowniku gaz zmienia stan skupienia z ciekłego w lotny. Za odcięcie gazu odpowiada elektrozawór, który może się znajdować przy parowniku lub gdzieś obok.
Co do syczenia to albo coś źle poskładałeś, albo zwyczajnie trzeba teraz wyregulować parownik.
  
 
Już wymieniłem zestaw naprawczy i wszystko gra. Nie wiem czy mam rację, ale te zaworki gumowe wygniatają się i puszczają niekontrolowany gaz. Chyba Lovato poszło po rozum do głowy i zaczeli produkować inne membrany. Ta mała w pneumatyku jakby zrobiona z innego materiału, bardziej delikatnego. Oryginalna poprzednia to jakby zrobiona z ceraty grubej. Wiem, że zużyte twardnieją, ale te nowe są troche inne, bardziej miękkie. Zobaczymy jak pojeździ
A tak z innej beczki to co byście poradzili na falujące obroty w pneumatyku?. Pozdro
  
 
Wyczyscic regulator wolnych obrotow.