| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-17 09:14:40 turbina w 900 i to jeszcze na wysilek.....cienko to widze. maxi niewyrabial....a 900 to pewnie tez kleknie raz dwa.. |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2005-10-17 09:39:46 Fotka jest konkretna, jak pierwsze fotki szpiegowskie jakiegoś koncernu |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2005-10-17 09:53:17
no nie ma to jak sobie dorobić jakieś piękne historie.
a grupa ![]() |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-10-17 10:14:14
Z całą pewnością. Może B-grupa, co?? |
Mrally fiat 126 S650 Bierun | 2005-10-17 10:25:39 Powiem tak: gdzies mam co tam bedziecie sobie dopisywac,ja tylko dałem obraz co w tym aucie jest,i jakie sa plany.auto jest robione na prace dyplomową.i mozecie wierzyc lub nie ale bedzie to A gr.przynajmniej silnik.a co do turbiny to bez sensu było by wkładac turbo do 900.
|
kobzacz F&F Sympatyk Fiat 126 FL Wrocław | 2005-10-17 10:26:44 Czy nie szkoda troche dawac do centrala tak slaby silniczek? Majac do dyspozycji tyle miejsca, poprzeczne umieszczenie zespolu napedowego, duzo mocniejszy uklad przeniesienia napedu i duzo lepszy rozklad mas, rozsadnym rozwiazaniem byloby np. 1.4turbo z Fiata Uno (tak jak zrobil Kaza). Silnik 900 miesci sie w normalnej komorze silnika, belke mozna zostawic oryginalna, tylko mocowanie silnika na niej przerobic i cale przeniesienie napedu rowniez seryjne.
Wyciaganie duzo wiekszych mocy (nie mowie tu o przerobkach tzw. GT, poprawiajacych fabryke) z silnikow jest oplacalne tylko wtedy gdy ogranicza nas homologacja i/lub przepisy danej dziedziny sportu motorowego. Do KJSow i innych zastosowan amatorskich lepiej wstawic silnik seryjnie mocniejszy. |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2005-10-17 10:30:01 1.1 i 1.4 central już jest teraz kolej na 900, inne masy itd, zobaczymy jak się będzie prowadziło |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2005-10-17 10:35:44
z tym sie zgodze na forum jest mnóstwo krytyków , panów mądrych i bajkopisarzy, którzy duużo piszą, dużo mówią, a w rzeczywistości 75% piszących nie wie jak ustawić luz na zaworach czy poziom pływaka w gaźniku [ wiadomość edytowana przez: _Arti_ dnia 2005-10-17 10:36:18 ] |
Mrally fiat 126 S650 Bierun | 2005-10-17 10:37:22 zgadzm sie z tym co napisał arti,po drugie auto bedzie konkurencyje w klasie 2,i nie trzeba sie martwic tym ze cos sie moze urwac,tak jak to jest w przypadku skrzyni z malucha.własciciel chciał własnie taki silnik i tyle. |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-17 10:50:37 dajta wiecej fotek. co do motoru 900 faktycznie troche za slaby |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2005-10-17 17:02:34
dawaj fotki..zoltar moze podpatrzy jakis patent i zacznie sprzedawac |
Mrally fiat 126 S650 Bierun | 2005-10-17 21:16:32 dzis fotek nie bedzie i w najblizszym szasie chyba tez nie.jak bedzie skonczone to sie pokaze.
|
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-17 23:58:17
to mozna tez powiedziec ze koles co jedzie zima na rowerze tez tak chcial i tyle... |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-10-18 00:07:12
dobre |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-10-18 01:25:11 Na tym foto wyglada jakby było na nim nieco za dużo PCV |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2005-10-18 17:50:17 Widziałem również tego maluszka, jego kierowca i budowniczy to również mój znajomy. Auto jest jak najbardziej OK, nie ma w nim "patologii" i sam również czekam na zakończenia prac. |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-10-18 22:02:15
Poczekajmy na efekt końcowy...poki co niema co krytykowac tego projektu. ![]() |