MotoNews.pl
  

Rodzaje BILSTEIN-ów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Szukam informacji czym różnią się bile B-4 od B-6, jak je rozpoznac?
  
 
Spytaj tutaj:

ZERKOPOL
Amortyzatory gazowo-olejowe
03-112 Warszawa
ul. Uczniowska 34

czynne od 8.00 do 18.00
tel./fax: (022) 614 39 90
tel. kom.: 0 603 85 85 01
E-mail: bilstein@zerkopol.pl
Kierownik: Tadeusz Bieńczyk
  
 
Jakies rysunki znalazłem...

ten B4 jest z m. in. serii dwururowych widać...
  
 
A jakie Bilsteiny dadzą sie dopasować do DF, bo w oryginale chyba nie występują?
  
 
Wystepuja. Kiedys w Zerkopolu komplet kosztowal 1000zl.
Z tego, co widze to B6 sa gazowo-olejowe na grubej kolumnie - do sportu, a B4 to lepsze amorki na ulice.
  
 
Katalog - o 125, ani Polonezie nie ma ani słowa
  
 
ale jest tam 132 - praktycznie sa takie same - roznia sie tylko dlugoscia (sa minimalnie dluzsze)
  
 
Cytat:
2005-11-01 21:49:11, vazyl pisze:
A jakie Bilsteiny dadzą sie dopasować do DF, bo w oryginale chyba nie występują?



Moje służbowe dwójki wszystkie chodziły na Bilsteinach olejowo-gazowych więc po wymianie zostawały do mojej dyspozycji i chodziły nawet w mojej ostatniej syrenie 105L (skrócona tylko dolna tulejka). Do Fiata i Polonka pasowały bez przeróbek ale numeru nie pamiętam.
  
 
Sa na 100%, w koncu Tomek Cecot i Marek Trzemecki na czyms jezdza/jezdzili i nie jest to Sensatrack, ani Duo Control...
  
 
Zerkopol niejest chętny do udzielania informacji "my panu sprzedamy amortyzator ustawiony pod konkretne zawody" i bądż mądry o co chodzi, mam już założone bile z przodu chce kupić teraz na tył i niechce kupic niewiadomo czego, tylko dlatego że ma napis BILSTEIN. Swoja drogą te przednie które mam założone, są dziwne bo kolumna w której pracuje tłok znajduje sie u góry, wygląda on tak jakby orginalny amor założyć odwrotnie. Mam pytanie do tych którzy są w posiadaniu bądz mieli okazje widzieć Bile do df lub poldasa jak one wyglądały?
  
 
Zerkopol dorabia czyli przerabia amortyzatory z innych modeli takżeby jak najbardziej pasowały do Df-a lub Poldka
Mam kpl z lat 90 i każdy jest inny ale tak samo dołem do góry montowany
Rozmowa z nimi jest taka Chce Pan rajdowe czy wyścigowe nie ma czegoś pomiędzy a powinno być możliwe
  
 
Cytat:
2005-11-02 07:49:34, Rys1977 pisze:
ale jest tam 132 - praktycznie sa takie same - roznia sie tylko dlugoscia (sa minimalnie dluzsze)


Fajnie, tyle, że teraz pytanie brzmi:

" - Da się je założyć do DF'a bez żeźby, czy trzeba coś przerabiać?"


[ wiadomość edytowana przez: vazyl dnia 2005-11-05 15:44:41 ]
  
 
Cytat:
2005-11-03 19:16:07, fiatron pisze:
Swoja drogą te przednie które mam założone, są dziwne bo kolumna w której pracuje tłok znajduje sie u góry, wygląda on tak jakby orginalny amor założyć odwrotnie. Mam pytanie do tych którzy są w posiadaniu bądz mieli okazje widzieć Bile do df lub poldasa jak one wyglądały?



Te co ja miałem wyglądały normalnie tylko miały większą średnicę i oczywiście były "rozciągnięte". Kolor miały żółty i pasowały prosto z pudełka do samochodu bez żadnej rzeźby.