Od czego pasuje półka i zegary do 125

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chiałbym zmienić półkę i zegary tylko nie wiem od czego pasują tak żeby było jak najmniej docinania. Podobno od poloneza. Zderzaki też z chęcią zmienie tylko od czego? jak ktoś wie to prosze o odpowiedź. pozdro
  
 
zmien auto a nie bedziesz kaleczyl kreda.
  
 
Tylko powiedz mi skąd kase wziąść ?????
  
 
nie kupuj sobie półki i zegarów i zderzaków to bedziesz miał kase...np. na poprawienie mechaniki
  
 
Cytat:
2005-11-02 10:29:29, mr_gabi pisze:
Chiałbym zmienić półkę i zegary tylko nie wiem od czego pasują tak żeby było jak najmniej docinania. Podobno od poloneza. Zderzaki też z chęcią zmienie tylko od czego? jak ktoś wie to prosze o odpowiedź. pozdro



kazmirz nie zabijaj nas takimi pytaniami od rana, przespij sie moze jeszcze z tym, zaluje ze nie moge Cie odeslac do strony WT
licze ze nie skrzywdzisz go...za bardzo.

moze lepiej pomyslec nad jakimis ladnymi felgami 15" i jakims twardszym zawieszeniem? moze cos z hamulacmi? skoro chcesz wstawiac 2.0?


szacun ze jestes nowy inaczej niebylbym taki wyrozumialy

[ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2005-11-02 11:01:58 ]
  
 
hmmm od czego pasuje:

-od innego fiata 125p

od czego da się wpasować:

-od poloneza (porażka)
-od poloneza+ (porażka)
-od Łady (nawet nawet)
-od włocha (sweet)

Zderzaki: od czego się chce... kwestia kasy i możliwościm Ja tylni mam przerabiany z Poloneza, a przedni z Samary (ale już do wymiany)... Uprzedzając: klasycznych nie założę bo auto 89/97 a zwykłe mi pięknie przerdzewiały i odpadły.


A teraz z innej beczki: Wkładasz 2,0 DOHC i martwisz sie kosztami zderzaków... ja temu silnikowi nie wróżę długiej bezawaryjnej pracy... pozatym wkładasz większy silnik zostawiając hamulce które nawet przy zwykłym są za słabe [lepiej kase władować w hample z Łady (koła 13"), Poldka trucka(koła 14"), Lancii (koła 15"), Porsche 994]
  
 
Nomad-no na tych zderzakach wyglada bardzo agresywnie,a ten szpojler to odczego masz na klapie z tylu?No klasyka tuningu.
  
 
co do deski to to co pisal kolega wyzej pasuja ale tez pasuje deska rozdzielcza od bmw rekina nawet niezle wyglada ale tez neizle kosztuje, a co do zderzaków tez pasuja od bmw rekin tykle ze jeden to wydatek okolo 200 zł ja w swojim mam zalozone po docieciu od opla kadeta najstarszego i tak najgorzej nie wyglada.

pozdro

ale lepiej poprawiaj technicznie samochód niz wygladowo jak masz wsadzac lepszy silniczek
  
 
Jak chcesz ładować zderzaki z PCV (lub podobnych) - tworzywa używanego na słupki przydrożne i klapy sedesów, wrzucać inną deske (bo chyba to nazywasz półką?) i zegary to może faktycznie lepiej kupić sobie auto, które w serii jest już tak "wypasione"? Jak nie stać Cie na nowsze konstrukcje to chociażby taki Golf I lub II czy inny zachodni wózek sprowadzony za grosze - warto by sie zastanowić. Co takiego jest w 125p, że się go trzymasz? Za wszystkie przeróbki, które chcesz wykonać spokojnie kupisz sobie całkiem fajne autko z zachodu, w którym nie będziesz musiał tyle zmieniać, będzie sie lepiej prowadzić, przyspieszać, szybciej i ciszej jeździć, będzie łatwiejsze do opanowania na śliskim itd. Zupełnie nie widzę sensu w kupowaniu Kant'a po to, żeby na siłe robić z niego auto, którym nie jest. To tak jakby sobie kupić takiego Kadeta E i pakować do niego chromowane wąskie zderzaki, opony z białym pasem, deske z Garbusa i HGW co jeszcze. No ale co kto lubi...
  
 
deska od rekina pasuje ale z tego co kojaze to dosc mocno zabiera miejsce pasazerowi

-----------------
Franky Garage
  
 
Cytat:
To tak jakby sobie kupić takiego Kadeta E i pakować do niego chromowane wąskie zderzaki, opony z białym pasem, deske z Garbusa i HGW co jeszcze. No ale co kto lubi...



Ty, niechcąco podunąłeś mi pewnien pomysł Dzięki
  
 
Cytat:
2005-11-02 21:40:05, fuso pisze:
deska od rekina pasuje ale z tego co kojaze to dosc mocno zabiera miejsce pasazerowi



Jak by nie bylo cos za cos
  
 
orginalny termometr jest ok
  
 
Cytat:
2005-11-03 16:13:23, jar128 pisze:
orginalny termometr jest ok

Dokładnie chciał bym przypomniec, że stare amerykańskie mieśnie o ile pamiętam np Pontiac GTO też miały termometry
  
 
Cytat:
2005-11-02 20:51:53, mufaz pisze:
a ten szpojler to odczego masz na klapie z tylu?



od lewej do prawej


Pemek - sporo miało wycinek koła (jak w pierwszych corvettach), ale kilka faktycznie mialo termometr.
  
 
Cytat:
2005-11-02 21:43:56, Jesion128 pisze:
Ty, niechcąco podunąłeś mi pewnien pomysł Dzięki


Spoko, 5zł sie należy . Mam nadzieje, że to nic głupiego


Cytat:
2005-11-03 22:51:04, Nomad pisze:
(...) Pemek - sporo miało wycinek koła (jak w pierwszych corvettach), ale kilka faktycznie mialo termometr.


Poka poka - dajcie jakiś foto-przykład .
  
 
Proszę bardzo!
1964 Ford Mustang (lepszej fotki deski na gooooglach nie znalazłem )
A jednak udało mi się znaleśc coś lepszego



[ wiadomość edytowana przez: Pemek dnia 2005-11-04 12:39:59 ]
  
 
Pemek - ale to nie jest typowa kreska on ma wskazówkę, która idzie po łuku...
  
 
Od Polozena nie wygląda tak źle... :



Ale od Łady też jest fajna





Miłego majsterkowania życzę koledze mr_gabi.
Pozdro. Piotrek.
  
 
Amerykańska "podróba kreski"
Pontiac '65
Pontiac Grand Prix Hardtop Coupe '66
Chevrolet '63
Buick LeSabre '76



Amerykańska prawdziwa "kreska":
Buick Electra '60
Tak wyglądał...
Oldsmobile '59
Oldsmobile Dynamic88 '61
Lincoln Continental coupe '68