Drganie kierownicy ford escort MKIV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, wszystkiech forumowiczów. Mam pytanie. Czy ktoś może orientuje się co może być powodem drgania kierownicy i właściwie całej kabiny. Dzieje się tak, jak przekraczam 100 km/h. Czy wymiana końcówek drązków może pomóc. Można zrobić to samemu? Może ma ktoś instrukcję do tego (najlepiej z foto). Pozdrawiam
  
 
Na poczatek proponuje sprawdzic opony. Ich wywazenie i stan wytarcia. Kiedys w Oplu ojca tez walilo w kierownice i okazalo sie ze urwalo sie mocowanie drazka stabilizatora.
  
 
u mnie wali po kierownicy, a powodem tego są pokrzywione aluski
  
 
ja stawiam na opony
  
 
siema, to moze byc wszystko od opon po przekładnie kierownicza, trzeba by poszarpac zawieszeniem czy co nie jest wybite i zobacz czy po przełozeniu opon tył na przód bedzie tak samo
  
 
Mam to samo - troche zelżało po wywarzeniu kół ale i tak pozostaje wymiana drążków + zbieżność :/
  
 
Koła mam wyważone, tydzień temu zmieniłem opony a problem pojawił się dużo wcześniej, tylko, że robi się coraz bardziej uciążliwy. Wibracje w kabinie osiągają taki poziom, że nie można już słuchać cd, za bardzo skacze. A jak poznać co jest do wymiany oglądając go od dołu?
  
 
zbieżnoćś trzeba zbadać a luzy w układzie to chwyć za koło i poruszaj.... Jak chodzi na boki to gałki(lub przekłądnia) a jak góra dół to łożyska... hehe Proste a sprawdza się!


[ wiadomość edytowana przez: AgentCzor dnia 2005-10-26 14:21:32 ]
  
 
Tez mam MKIV i najgorzej mialem gdy hamowalem ze 100 do 70 km/h cala kierownica mi latała jak hamowalem ze 160 do 110km/h to ani nie drgnela. Wymienilem koncowki drazkow i pomoglo na 100% . Bylo wszystko dobrze ale ostatnio zauwazam ze znowu to zaczyna sie powtarzac (ah... te polskie drogi) musze jeszcze wymienic gumy od wahaczy (slyszalem ze mozna kupic same gumy osobno) i gumy od stabilizatora.
  
 
ToFastMK4 spoko można kupic same gumy we wachacz są po dwie sztuki na strone guma z tulejką w srodku koszt u na na strone 10zł