[126]silnik - problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam po rozwiazaniu ostatniego problemuz hamulcami (wina bembny ) pojwil sie niestety inny.
najgorsze jest to iz w sobote jade w swoim pierwszym KJS-ie i strasznei mi zalezy atu taki klops.
no ale do rzeczy
sprawa wyglada nastepujaco:
na czwartym biegu zawsze gdzies przy 4000 rpm silnikzaczyna sie krztusic. czasami tez zdaza sie to na trojce przy wyzszych obrotach.
ale napewno nie moge przekroczyc 4000 na czworce.
o to co sprawdzilem:
od razu mysle ze albo pompa albo gaznik. ale niestety wymienilem najpierw pompe jazda probna i dalej klops.
po paru dniach a dokladnei dzisiaj wymienilem rozwniez gaznik ale dalej nic. caly czas jest ten sam problem.
nie jest to tez wina powietrza gdyz zdjelem na chwile dolot od filtra powietrza i problem byl ten sam.
Chlopaki pomuszcie. nie pozwolcie zebym przed KJS-em spalil sie w blokach.
Dzieki za wszystkei odpowiedzi
  
 
kable WN? zapłon dobrze ustawiony? może masz eleganta i przetarty kabel od czujnika na kole pasowym? może coś z aparatem zapłonowym jeśli masz FL....
  
 
spiluj podstawke pod pompke paliwa o jakies 0.5mm (dasz ja bardziej w prace) jesli sie cos zmieni to masz za krotki popychacz pompki paliwa albo krzywke przytarta.
  
 
Zbyt mała przerwa na przerywaczu jeśli to FL.
  
 
no tez sprawdziłbym przerywacz... dodatkowo w aparacie pod przerywaczem jest odsrodkowy przyspieszacz zaplonu- gdy jest juz sterany zyciem to ye nity lubia sie rozkalibrowac i wszystko sobie luzno loto no i zapłon sprawdz!
  
 
ja bym był za podstawką pod pompką, spiłuj ją troche, na pewno nie zaszkodzi. Nie wykluczam oczywiście też innych przypadłości (np. zapłon)
  
 
zle luzy zaworowe ??
wytarty walek rozrzadu ??
ja bym,szuakl przyczyn w ukladznie zaworowo-rozrzadawym
  
 
prawdopodobnie problem sie rozwiazal. jeszcze raz dzisiaj bede sprawdzal. wine ponosil filtr paliwa.
mam zaplon od eleganta i swierzo zalozony wiec jezeli juz to moglaby to byc ta pompa paliwa, ale miejmy nadzieje ze teraz wszytsko beddzie dzialac cacy.
pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-11-04 10:07:29 ]
  
 
Kazdy w glebsze problemy wchodzil - a tu filtr paliwa mokry -
  
 
Jak masz jeszcze ochotę sprawdź filtr w baku (ten przy pływaku).

Przeważnie tak jest, że bierzę się pod uwagę jakiś poważny defekt a potem okazuje się to naprawdę małą pierdółką

U mnie przerywał na wysokich obrotach i okazało się, że to wina kondensatora przy aparacie zapłonowym