| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
baz-e30 BMW Member 328iA Touring & E36 ... Zielona Góra | 2005-11-07 13:33:28 logiczne na samym chodzeniu na jałowym biegu już pije więcej
to logiczne przepustnica nie domyka sie do konca na podciagnietej lince, i siorbie, ja u siebie mam odwrotny problem obroty na jałowym mam na 550 max 600 chdzi idealnie równo zero falowania i kurde nie wiem co zrobić aby udały sie na książkowe miejsce szukałem juz wszystkiego i nie mam juz pomysłu |
jarek270582 BMW Friend BMW E34 Zgorzelec | 2005-11-07 13:37:19 Na wyrzszycch obrotach spalil mi wlasnie mniej.Ale chodzilo mi o ta srube to wlasnie przez jej przekrecenie auto mi wiecej spalilo a ja chcialem zmniejszyc tylko obroty.Fakt udalo sie ale kosztem wiru w baku. |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-11-07 13:41:07 Sruba? jaka sruba? jakos nie wiem o czym piszesz?W M40 tez jest? tak z ciekawosci |
jarek270582 BMW Friend BMW E34 Zgorzelec | 2005-11-07 13:58:28 Kurde niewiem czy dokladnie czy wytlumacze zebys zrozumial.Znajduje sie ona w kolektorze ssacym.Jest to jakas regulacjaJak sie otworzy maske jest ona widoczna.Przy tej srubie dochodza trzy przewody gumowe podejrzewam ze dwa grubsze to podcisnieniowe a jeden napewno paliwowy.ten paliwowy dochodzi do dyszy ktura podaje paliwo do kolektor ssacego moze to byc dysza wolnych obrotow ale niewiem.Widzialem u kumpla w rekinie 2l silnik terz byla ta sruba. |