MotoNews.pl
  

Pompka od spryskiwaczy tylnej szyby

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Gdzie ona jest ???

A tak na poważnie to w MK VI jest tak samo jak w MK IV czyli że kierunek obrotów decyduje o tym czy podaje na tył czy na przód?
W wyszukiwarce natrafiłem tylko na taki ślad jak jest w MK IV.
U mnie jest taki problem, że od czsu do czasu odmówi mi posłuszeństwa i nie chce dymać na tył. Czasami tak tylko lekko bzzzzyknie i potem anie rusz, a na przód to daje ostro, nawet się nie zająknie.
Podpowie ktoś coś?

Dla ułatwienia dodam że aku zmieniałem rok temu i mam LPG.

[ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2005-11-09 23:22:46 ]
  
 
U mnie za to nie działały na przód wiec przepiołem weżyki Musiałem tez odciąć tylną wycierake co by na sucho nie pracowała wczasie gdy załaczam spryskiwacze
  
 
w mkVI jest tak samo jak i w IV i V

na to ze nie 'sika' na tylna szybke (tez tak czasem mam)

pomaga wyczyszczenie przewodu tuz przy samej dyszy.


[ wiadomość edytowana przez: retrospect dnia 2005-11-09 23:41:29 ]
  
 
ja też mam LPG ale nie mam problemów ze sikaniem
  
 
... pompka jest tylko jedna ... może masz problem z przełącznikiem zespolonym ... są tam krzywki odpowiedzialne za przełączanie pompki ..... przy wymianie przełączników przerabiałem to ... nie działał mi właśnie spryskiwacz na tylką szybe ... ...


[ wiadomość edytowana przez: SwIeTyY dnia 2005-11-10 09:20:57 ]
  
 
OK panowie oto mi chodziło. Więc pompka jest tylko jedna, a o tym czy ma chodzić w prawo czy w lewo (czytaj dawać na przód czy na tył) decyduje zespolony.
Dzięki za podpowiedź.
  
 
Dodam jeszcze, że słabe ciśnienie na tylnią szybę może powodować zapchany lub uszkodzony zaworek zwrotny znajdujący się w wężyku między pompka a dyszą spryskiwacza.