Jak tanio i szybko podnieść moc w escorciku??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich escortomaniaków mam takie pytanko... czy wiecie jak łatwo podnieść moc w escorcie?? a dokładniej w motorku 1.4 Gal. seryjnie 71km . czekam na porady, z góry dziękuje
  
 
Sprzedać całość i kupić RS2000 :]

Hmmmm szybko i tanio... nie za dużo naraz byś chciał ?:>
Z tego co wiem to nic rozsądnego nie będzie taniego jeśli chodzi o podnoszenie mocy... co rozumiesz przez tanio ?:>
  
 
Tanio w sensie takim że nie chcialbym za to zaplacic tak jak np za uturbienie autka. coś w miare rozsądnego... jakies przeróbki w silniku...jakies czesci od lepszego modelu....qrcze niezbyt sie na tym znam i dlatego pytam
  
 
w maluchu np zawsze sie planowało głowice i miał wiekszego kopa....nie ma zadnego takiego sposobu na essiego?
  
 
Poszukaj sportowego wałka.
  
 
Na początek mała przerubka wydechu od kolektora do ostatniego. Najlepiej jedna rura jakaś strumieniczka po drodze i ostatni tłumnik przelotowy . To powinno troszkę pomóc ale jeszcze do tego dobry dolot jakiś stożek . Może wałek sportowy. Albo lepiej kupić cały silnik nowy np. taki jak ja mam albo odrazu od rs 2000
  
 
kupic silnik 1.8 od Tazza
  
 
Tazz ... a ilo konny jest ten twoj 1.8 ??
  
 
115 z mundiego mk2
  
 
Jesli z mondka , to znaczy ze jeszcze kupa przeróbek.... prawda ?

A tak z ciekawosci to ile by kosztowal ??
I czy nie bylo rowniez 1.8 130 KM??
  
 
Vince cos wspominal ze juz ktos to kiedys zrobil, a co do ceny .. sam nie wiem
  
 
silnik 1.8 16v 105KM różni się od 115KM tłokami(w 1 są wklęsłe a 2 płaskie)
  
 
na poczatek tak jak napisal erni_84 polecam, czyli przeczyscic wydech!! odziwo dosyc duzo daje:]
  
 
w sumie to mam tylko rure prosto od silnika, katalizator wycięty, zamiast srodkowego mam strumienice łuskową no i koncowy tlumik + koncówka sportowa, a jakis wałek od innego modelu nie podniósłyby mi mocy??

[ wiadomość edytowana przez: Siusiol dnia 2005-11-08 20:32:06 ]
  
 
sportowa końcówka powiadasz.....

Dłubanie tego silnika to gra nie warta świeczki. Jeśli piszesz, że chcesz to zrobić taniej niż turbo to w grę wchodzi tylko swap na choćby 1.6 105km. Moc wzrosnie Ci o ok. 50% i to bez strachu o żywotność silnika.

  
 
Z tego co czytałem to warto "wygładzić" układ dolotowy, nie wiem czy to prawda ale rura powinna być dłuższa i gładka (dodatkowo istnieją specjalne strumienice i pwoer rury) Trzeba tez zająć się układem patrz erni . Wiem ze odchudzone koło zamachowe daje lepsze przyspieszenie.
  
 
Z tego co czytałem to warto "wygładzić" układ dolotowy, nie wiem czy to prawda ale rura powinna być dłuższa i gładka (dodatkowo istnieją specjalne strumienice i pwoer rury) Trzeba tez zająć się układem patrz erni . Wiem ze odchudzone koło zamachowe daje lepsze przyspieszenie.