Dławi sie i gasnie :( E30 318i

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam taki problem, moja niuńka E30 318 i, gdy jest zimno na dworzu, lubi czasem sie zakrztusic, albo nawet zgasnac i nie wiem czym to moze byc spowodowane, mam nadzieje ze mi pomożecie dziekuje z gory za rady
  
 
masz tam lpg czy nie, a rady takie same jak zawsze układ zapłonowy, przygotowania paliwa i takie tam, a w nawiasie na forum mamy już kilka tematów z tym związanych
  
 
niemam tam lpg.,
  
 
Witam mam taki sam problem. Jak jest zimno na dworzu to moja Beemka (E-30 318i silnik M40 bez LPG) dławi się, szarpie, falują obroty i potrafi zgasnąć. Przy odpalaniu leci czarno-szary dym z rury. Miałem ten problem zeszłej zimy ale przeszło bo zrobiło się ciepło i przez całe lato było wporządku, a teraz znowu... Wymieniłem świece, filtr powietrza, filtr paliwa i dalej to samo.
Jak samochód, dławiąc się i telepiąc, postoji uruchomiony jakieś 5-10 minut to przechodzi (nie zawsze), ale gdy znowu ruszam to objawy powracają

[ wiadomość edytowana przez: Bagor dnia 2005-11-06 17:10:51 ]
  
 
Ma ktoś jakiś pomysł ? Please ! Może to sonda lambda, przepływomierz, pompa paliwa ? Miał ktoś takie objawy ?
  
 
Pompa paliwa raczej to nie będzie. A co się dzieje jak przegazujesz? Rzuca nim tylko przy niskiej temperaturze, jak silnik jest ciepły to chodzi normalnie tak? Jakie ma obroty na niskich?
Sprawdź przepływomierz i sondę na komputerze u diagnostyka. Wykręć też silniczek krokowy i przeczyść.
Nie przychodzi mi nic innego do głowy.
  
 
Cewka zapłonowa i przewody wysokiego napięcia
  
 
u mnie podobne objawy minely po wymianie kopulki
zyggy tez dobrze radzi przewody i cewka - trzeba sprawdzic badz kupic, sprawdz kopulke moze masz nadpalona...
  
 
Dzięki wszystkim za rady!

Cytat:
2005-11-08 08:51:19, biem pisze:
Pompa paliwa raczej to nie będzie. A co się dzieje jak przegazujesz? Rzuca nim tylko przy niskiej temperaturze, jak silnik jest ciepły to chodzi normalnie tak? Jakie ma obroty na niskich? Sprawdź przepływomierz i sondę na komputerze u diagnostyka. Wykręć też silniczek krokowy i przeczyść. Nie przychodzi mi nic innego do głowy.



Jak przegazuje to tak samo szarpie jakby paliwo nie dochodziło, nawet jak jest ciepły silnik. Objawy te występują jak jest niska temperatura powietrza na dworzu. Obroty ma około 700 ale faluja do 1500 i potrafi zgasnąć. A i leci czarno-szary dym z rury. Latem było wszystko wporządku.
  
 
poruszalem kiedys taki temat szarpalo mi do ok 3500obr/min a na jalowym wkrecal sie na obroty przerywajac - u mnie byla to kopulka
  
 
Cytat:
2005-11-08 23:50:53, JanekE30 pisze:
poruszalem kiedys taki temat szarpalo mi do ok 3500obr/min a na jalowym wkrecal sie na obroty przerywajac - u mnie byla to kopulka



Sprawdzę też kopułkę, ale jak nie pomoże to na kompa sprawdzić pojadę