Kod 37 i 42 Escotrt 1.3 93

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Robilem dzisiaj test i wyszedl mi blad na Trybie 1-37 miekki a pozniej na Trybie 3 - blad 42 czyli jak dobrze zczytalem to:
37-Czujnik cisnienia bezwglednego w kolektorze lub jego obwod,wartosc za mala
42- Czujnik cisnienia bezwglednego w kolektorze lub jego obwód
To znaczy ze mam walniety Map Sensor
Dodam ze po wypieciu wtyczki zasilajacej lub tego wezyka - spadaja obroty i auto sie dusi to wskazywalo by na to ze jest dobry?Moze ktos mial podobny problem?
  
 
Witam!
Mam też MK VI i mam również ciekawy opis dotyczący kodów błędów, jednak nie znam metody pomiaru ( GDZIE, a przedewszystkim CO podłączyć ? ), chętnie bym się o tym co nieco dowiedział.
Według danych jakimi dysponuję kod 37 oznacza "czujnik MAP, zbyt niskie napięcie", natomiast kod 42 dotyczy miernika przepływu powietrza w czasie testu samoistnego.
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki na ten temat.
  
 
To z zczego zczytalem kody i korzystalem wyslalem Ci na maila.
To jak to jest z tymi kodami moze wie ktos dokladnie co oznaczaja

  
 
up
  
 
Cytat:
2005-11-12 22:55:34, ketang pisze:
To z zczego zczytalem kody i korzystalem wyslalem Ci na maila. To jak to jest z tymi kodami moze wie ktos dokladnie co oznaczaja


Wysłałem ci na maila, Wydaje misię że to są wszystkie.
  
 
NIe wiecie czy Map z 1.4 pasuje do 1.3?
  
 
Cytat:
2005-11-14 21:45:03, ketang pisze:
NIe wiecie czy Map z 1.4 pasuje do 1.3?



Porzycz MAP-a od jakiegoś ziomka znajomka zrób resert, pojeźdź troszkę i zobacz czy znowu nastuka błędów..