Wymiana tulei metalowo-gumowych tylnej belki zawieszenia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W dziale "Porady" opisana jest wymiana tulei metalowo-gumowych tylnej belki zawieszenia w MkV. Nie wiem jak jest w starszych wersjach, ale w MkVII udało mi się to zrobić bez odkręcania dolnych śrub mocujących amartyzator. Myślę, że jest to dosyć instotna informacja, bo te śruby potrafią się zerwać podaczas próby odkręcania..
  
 
spokojnie mozna równiez pominać odkrecanie osi kół a sam nawet zrobiłem to bez sciagania samych kół tylko to co było pokazane wczesniej to tzeba traktowac raczej jako schemat tylnego zawieszenia przydatny przy wielu innych remontach

no i co jest ciszej w samochodzie ?
  
 
Okazało się, że sprowadzili mi złe tuleje , teraz czekam na nowe. Jak je wymienię, to pewnie będzie ciszej.