VI runda MOB - 5 listopada 2005 Pieczyska k/koronowa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
KONKURSOWA JAZDA SAMOCHODOWA
VI Runda Mistrzostw Okręgu Bydgoskiego PZM


05 listopada 2005 roku
Pieczyska k/Koronowa

WSTĘP
Konkursowa Jazda Samochodowa zostanie przeprowadzona zgodnie z postanowieniami Międzynarodowego Kodeksu Sportowego, w części nie dotyczącej sportu kwalifikowanego Regulaminu Ramowego Konkursowej Jazdy Samochodowej na rok 2005, Ustawy „Prawo o Ruchu Drogowym RP” i niniejszego regulaminu uzupełniającego.
PROGRAM IMPREZY
Zamknięcie listy zgłoszeń 05.11.2005 godz. 9:30
Odbiór administracyjny 05.11.2005 godz. 9:30
Badanie kontrolne BK-1 05.11.2005 godz. 7:00-9:30
Pierwsze posiedzenie ZSS 05.11.2005 godz. 9:30
Publikacja listy załóg dopuszczonych do startu 05.11.2005 godz. 9:45
Odprawa uczestników 05.11.2005 godz. 9:50
Start 05.11.2005 godz. 10:30
Meta 05.11.2005 godz. 14:30
Badanie kontrolne BK-2 05.11.2005 godz. 14:30
Opublikowanie końcowej klasyfikacji prowizorycznej 05.11.2005 godz. 17:00
Rozdanie nagród 05.11.2005 godz. 18:00
1. USTALENIA OGÓLNE
1.1 Miejsce i termin imprezy
Impreza odbędzie się w dniu 05 listopada 2005 roku.
Start – godz. 10:30, Meta – godz. 14:30
1.2 Nazwa i ranga imprezy
Konkursowa Jazda Samochodowa zaliczana jest do-Mistrzostw Okręgu Bydgoskiego PZM.
1.3 Numer wizy ZO PZM
WIZA OKSS 017/KS/2005 z dnia 11.10.2005
1.4 Lokalizacja Biura
Biuro zawodów do dnia 04 listopada 2005 roku znajdować się będzie w siedzibie Zarządu Okręgowego Polskiego Związku Motorowego w Bydgoszczy, ul. Fordońska 116, tel./fax 345-20-44 e-mal: chorzepa@go2.pl
W dniu 05 listopada 2005 roku od godz. 7:00 w Wojskowym Ośrodku Wypoczynkowym „Żagiel“ w Pieczyskach
1.5 Lokalizacja startu, mety i parku zamkniętego
Start - WOJSKOWY OŚRODEK WYPOCZYNKOWY „ŻAGIEL” w Pieczyskach
Meta – WOJSKOWY OŚRODEK WYPOCZYNKOWY „ŻAGIEL” w Pieczyskach
Park zamknięty – WOJSKOWY OŚRODEK WYPOCZYNKOWY „ŻAGIEL”
1.6 Charakterystyka
Impreza zostanie przeprowadzona w ciągu jednego dnia i składa się z jednego etapu oraz z 2 sekcji .Na trasie zlokalizowanych będzie 12 prób sprawnościowych, 2 PKC. Nawierzchnia trasy i prób: szuter, asfalt, beton, bruk. Długość trasy: ok.70 km.
Trasa imprezy jest obowiązkowa i została opisana w książce drogowej.
2. ORGANIZACJA
2.1 Nazwa organizatora
Ludowy Klub Turystyczny „Wyczół” Gościeradz
2.2 Adres Gościeradz, 86-011 Wtelno
2.3 Zespół Sędziów Sportowych Stopień i numer licencji
Przewodniczący Tomasz Osterloff O/582/02
Członek Krzysztof Aniołowski O/616/03
Członek Michał Chorzępa O/61/86
2.4 Osoby oficjalne
Dyrektor Imprezy Marcin Gagacki O/590/02
Asystent Dyrektora Kazimierz Melwiński P/148/00
Biuro Zawodów Marzena Rutkowska -------------
Komisja obliczeń Jacek Mianowany P/68/00
Odpowiedzialny za kontakty z uczestnikami
Badania kontrolne Stanisław Ulandowski O/58/86
Park zamknięty Kierownicy prób: Stanisław UlandowskiKazimierz MelwińskiLeon JeździkowskiŁukasz ChorzępaZygmunt OlechMarcin KubikRyszard CyrankowskiBartosz ZwolanowskiKrzysztof GagackiKrzysztof Szatkowski O/58/86P/148/00O/394/98O/653/05P/182/00O/613/03O/483/00O/654/05O/591/02O/614/03


3. ZGŁOSZENIA
3.1 Załoga
3.1.1 Załogę stanowią wyłącznie dwie osoby, określani jako kierowca i pilot. Kierowca musi mieć prawo jazdy, a pilot ukończone 17 lat.
3.1.2 Kierowca nie może posiadać jakiejkolwiek „licencji kierowcy sportów samochodowych” w rozumieniu przepisów Polskiego Związku Motorowego.
3.1.3 Pilot nie może prowadzić samochodu podczas imprezy. W przypadku stwierdzenia prowadzenia samochodu przez pilota, załoga zostanie wykluczona.
3.2 Obowiązki załogi
Do obowiązków załogi należy:
3.2.1 Obecność na odprawie uczestników
3.2.2 Przejazd trasy imprezy z pobraniem wiz na wszystkich PKC w podanej przez organizatora kolejności i kierunku zgodnym z książką drogową.
3.2.3 Umieszczenie karty identyfikacyjnej widocznej przez prawą tylna szybę.
3.2.4 Odbycie wszystkich prób zręcznościowych w zapiętych pasach bezpieczeństwa, zapiętych kaskach ochronnych, z włączonymi światłami mijania i zamkniętymi szybami. Nieprzestrzeganie powyższych przepisów pociągnie za sobą karę do wykluczenia włącznie.

3.3 Procedura zgłoszeń
3.3.1 Zgłoszenia będą przyjmowane pocztą elektroniczną i faksem do dnia 04.11 do godz. 15:00, oraz w dniu imprezy w biurze zawodów w Wojskowym Ośrodku Wypoczynkowym „Żagiel” w Pieczyskach do godz. 9:15. Oryginał zgłoszenia musi być podpisany przez obydwu członków załogi i złożony w biurze zawodów.
3.3.2 Organizator ma prawo nie przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
3.3.3 Przez fakt podpisania zgłoszenia załoga przyjmuje do wiadomości, że startuje w imprezie na własną odpowiedzialność i zrzeka się wszelkich praw do odszkodowań za straty wynikłe podczas imprezy. Zrzeczenie to dotyczy FIA, PZM, organizatora, osób oficjalnych występujących w imprezie i innych uczestników.
3.4 Maksymalna ilość uczestników
3.4.1 Maksymalna liczba startujących załóg: 50
3.4.2 W przypadku zgłoszenia więcej niż 50 załóg o przyjęciu decydować będzie kolejność wpływu zgłoszeń do Biura Imprezy.
3.5 Pojazdy dopuszczone
Wszystkie samochody zgłoszone do imprezy muszą posiadać ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach publicznych i spełniać wymogi regulaminowe KJS, tj.: do udziału w imprezie dopuszcza się wyłącznie samochody osobowe w rozumieniu Prawa o Ruchu Drogowym lub osobowo – towarowe na bazie podwozia samochodu osobowego.
3.6 Podział na klasy
3.6.1 Podział na klasy będzie obowiązywał zgodnie z Regulaminem Ramowym
w Konkursowych Jazdach Samochodowych
klasa 1-samochody FIAT 126 o pojemności do 652 cm3
klasa 2-do 903 cm3
klasa 3-powyżej 903 cm3 do 1300 cm3
klasa 4-powyżej 1300 cm3 do 1600 cm3
klasa 5-powyżej 1600 cm3
klasa GOŚĆ- nie zaliczana do MO Bydgoskiego PZM w KJS
3.6.2 Samochody posiadające silnik z turbodoładowaniem zostaną dopuszczone
w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika
- z zapłonem ZI x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5
3.6.3 Klasę stanowi każda zakwalifikowana ilość samochodów.
3.6.4 Ostateczny podział na klasy określa lista startowa KJS, zatwierdzona przez ZSS.
3.7 Wpisowe, wpłaty, zwroty
3.7.1 Wysokość wpisowego wynosi 70 zł (załoga zrzeszona) i 140 zł (załoga niezrzeszona).
3.7.2 W przypadku odmowy przyjęcia reklamy dodatkowej Organizatora załoga by zostać dopuszczona do startu musi zapłacić Organizatorowi dodatkowo 140 zł.
3.7.3 Wpłaty wpisowego przyjmowane będą gotówką w czasie odbioru dokumentów w biurze zawodów.
3.7.4 Zwrot wpisowego może nastąpić w przypadku odwołania KJS lub w
przypadku nie przyjęcia zgłoszenia.
4. UBEZPIECZENIE
4.1 Kierowcy uczestniczący w imprezie muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW.
4.2 Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody i straty w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak również spowodowanych przez nie w sposób pośredni lub bezpośredni szkód w stosunku do osób trzecich ich mienia.


---------------------------------------------------------------

http://www.zoltar-rally.neostrada.pl/regulaminy/koronowo.zip

kto siem wybiera?

uprasza sie o podwieszenie
  
 
mnie siem auto wysrauo i czeka na monete wiec lipton
  
 
ja tez nie jade.
  
 
ja docieram silnik i jade twardo.
jestem tylko baaaaaardzo ciekawy co dtrektor rajdu- gacek wymodzi z trasami
  
 
No i co - tylko jeden furiat startuje?
  
 
a gdzie to jest na mapie polski?
  
 
Cytat:
gdzie to jest na mapie polski


lekko w lewo i lekko do góry od bydgoszczy. jakieś 30 km od tej mieściny
Cytat:
No i co - tylko jeden furiat startuje?


no widzisz jaka silna ekipa
ja jeszcze pełnoprawnym furiatem nie jestem niestety ale
postaram sie godnie zaprezentować F&F czyli głośno( o to sie martwić nie terzeba) i bokiem( o to też nie)
podejrzewam ze liczba uczestników będzie niewielka


pozdrawiam wszystkich którzy chcą a nie moga wystartowac

3maj sie Paziu

[ wiadomość edytowana przez: bizer_trikolor dnia 2005-10-27 00:19:27 ]
  
 
Cytat:
2005-10-27 00:15:53, bizer_trikolor pisze:
lekko w lewo i lekko do góry od bydgoszczy. jakieś 30 km od tej mieściny
(...)


Łooo - powiedział "mieściny"? Czuje sie zaszczycony że Bydzia urosła w oczach piernika do rangi miasta, bo dla mnie Toruń to nadal wioska .
Ja pewnie sie przykulam, daleko nie mam. Jakby co to po tej imprezie możemy skleić spota @RejsRanczo - to tylko kilkanaście km od tego Koronowa .
  
 
No to sobie wpadłem - właśnie sie wgłębiłem w reg i troche mi to koliduje z pracą - kończe o 13-ej . Ale może bym się narysował na koniec...
  
 
będzie straszna kupa, same placyki i słupki, ekipa niezbyt silna.
dakatsu nie uzbierał finansów i jedzie jako kibic niestty, ja ledwo co yuzbierałem nawet na fajeki nie będe miał, wszystko na styk idzie. jak nie zatrze sie silnik to może sie cos uda zwojowac a jak padnie silnik to dla mnie już po sezonie bo brak srodków na dalsze roboty
  
 
powodzenia chlopaki. ogien na tloki. ja wyjebuje do obsranego plocka na jeszcze bardziej obsrana uczelnie.

baj baj
  
 
dzięks i mile spędzonego czasu w płockowie życze
  
 
zabieram ze soba nowego laptopa i troche filmow wiec bedziem ogladac filmy na wykladach i nadawac na forum przez darmowy internet z powietrza
  
 
A ktoś jeszcze się zapojawi w formie "kibicowej"? Sajmon, Doman, jest kto żywy? Jakby co to potem chyba popędzam do Toronto wiec mozemy kolumną śmignąć . Oczywiście myśle, że po całej rajdowej imprezie zrobimy sobie małego grill'a w wiadomym miejscu .
  
 
ja proponuje zebys wziął jakieś palenisko do pieczysk
se tam zrobim grilla bo nas nie stac robic dodatkowe km i to z bobem na holu i z ojcem i kuzynami małymi wiec pomysl
  
 
No i niestety z grill'a nici, bo tuż przed wyjazdem wysrał sie rozrusznik i musialem przeznaczyc czas wolny na serwis. Oczywiście zajebista pogoda spowodowała ze ostatecznie nie wyciągnąlem rozrusznika z drugiego Poldka . Dla pełni szczęścia jak wracałem z Pieczysk łożysko wyciskowe sprzęgła powiedziało "spierdalaj" i ukończylem "odcinek" praktycznie z lewą nogą na podłodze - lekki międzygaz przy redukcjach i mamy Poldka Caro Citimatic .

Co do samej imprezy to Bizer wyjął pierwszą klase z jedna taryfą i linią, Dakatsu był jakoś za nim z jeszcze lepszym wynikiem "karniaków" , natomiast Szymek z Kasią zaliczyli DNF (coś im silnik przestał ciągnąć) ale chyba puchar zebrali z jeden za wygrany odcinek, bo z tego co się wywiedziałem to były dodatkowe puchary za najlepszy czas na poszczególnych odcinkach .
Tyle tytułem wstępu, później zarzuce fotky...
  
 
gratulacje
Beda jakies filmiki?
  
 
rejs musze cie poprawić szymon defekt pompy i cewki i nie wygrał zadnego odcinka, dariusz mardziel wycofał sie po 3 próbach, dakatsu wygrał jedną próbe i 3 miejsce w klasie, szulc z bydzi 2 miejsce a ja 1 w klasie 2 próby wygrane i 2 miejsce zespołowo dla AT.
czyli nieźle
pozatym ze dojazdówki były fajniejsze niż same próby to rajd był spoko u nas w klasie wszystkie odcinki na styku były

chwali sie to ze duuuuużoi czasu miedzy PKC wiec szło se obejrzec próby na spokojnie i nie trzeba było sie spieszyc.
fotki z odcinków zapodam w czasie późniejszym.

niestety szymonowi nie moglismy ponmóc z racji braku drugiej pompy
przykro mi stary
  
 
A Szymony wróciły chociaż już do Toronto czy ciągle grzebią pod "Żaglem"?
  
 
Cytat:
2005-11-05 23:32:21, bizer_trikolor pisze:
niestety szymonowi nie moglismy ponmóc z racji braku drugiej pompy przykro mi stary


co dwie głowy to nie jedna panowie...
gratuluje wygranej i taktyki - komu czego każdy wie
dzięki Rejs że chociaż ty się zainteresowałeś żyjem