| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
red8 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 2107 Lublin | 2005-05-24 23:35:34 chociaz faktycznie na biegu jalowym jezeli wlaczysz swiatla, pojawi sie obciazenie i moze nie byc tego falowania bo przy niskim napieciu u mnie tez to znika ale juz gdzies przy 1200obr jest spore i potem coraz mniejsze |
sarak łada Niva 2121 kęty | 2005-05-24 23:45:10 Objawy są bardzo podobne do opisanych przez Ciebie. Miernik analogowy, ale bardzo dokładny sprawdził sie wielokrotnie nawiasem mówiąc ruski. Pomierzę jeszcze raz wszystko i odezwę się co z tym fantem dalej. W zasadzie tyle wiem, że jak nie ma przeładowania to jest spoko ale muszę się upewnić. Co do uciążliwości, to trochę wkurza takie mruganie zegarów podczas jazdy w nocy, a już 100km tym autem zrobiłem właśnie nocą. Dzięki za pomoc powalczę i napiszę. |
red8 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 2107 Lublin | 2005-05-24 23:48:43 i dobrze w tym wypadku miernik analogowy bedzie najlepszy bo nie sadze zeby cyfrowka Ci zlapala takie amplitudy, dziwne tylko ze podczas jazdy jest to tak widoczne bo u mnie amplituda zmienia sie coraz szybciej wraz ze zmiana obrotow i przy wysokich zmiana jest tak szybka ze niewidoczna dla oka pozdro |
Lewy_lowicz SYMPATYCZNY GOŚĆ Łowicz | 2005-05-24 23:51:13 Regulator do wymiany według mnie. |
sarak łada Niva 2121 kęty | 2005-05-24 23:52:26 Jest dokładnie tak, jak piszesz amplituda rośnie ale widzę to falowanie do jakichś 3500. Więcej nie kręcę bo jeszcze nie wszystko zrobione w silniku po kupnie. Ha Ha !!! Dzięki Serdeczne.
|
red8 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 2107 Lublin | 2005-05-24 23:58:45 hehe no bo ja mam to samo juz od dawna, kiedys na innym alternatorze tez tak mialem pare lat temu, ale dokladnie to jest sprawa regulatora napiecia, u mnie po wymianie zniknelo ale po pol roku wrocilo wiec nie wiem czy jest sens.... podejrzewam ze nie tylko my tak mamy tylko ze nie kazdy sie tak przyglada , ale nic zlego sie nie dzieje poza mruganiem u mnie |
red8 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 2107 Lublin | 2005-05-25 00:01:29 aha tylko nie wiem czy sie dobrze rozumiemy ja napisalem ze rosnie u mnie zmiana amplitudy czyli po prostu falowanie rosnie i w koncu jest tak szybkie ze nie zauwazasz tego na swiatlach |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2005-05-25 09:29:02 EEEEeee NIE regulator, a szczotki sie skonczyly na moj gust!
Wyjac szczotki, obejzec i zmienic na nowe! Regler polecam stary zachowac, jesli jest on w opcji na alterze, nowebadziewia sie psuja szybciutko, ja przez 3 miesiace zmienilem ich chyba 4ry, az wrocilem do mojego starego pierwszego, ktory jest ok. |
Adik20 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada Samara/Opel Vec ... Pawłowice/ Rybnik | 2005-12-05 21:13:53 Witam , chciał bym sie dowiedzec czy moze ktoś z klubowiczów wie dlaczego falują światła w samarce i czy ktoś coś takiego miał, ok. poł roku temu wymieniłem regulator napiecia z normalnego na elektroniczny i teraz tak sie dzieje , na poczatku tylko tak sie robiło na biegu jałowym a teraz to nawet w czasie jazdy przygasaja i rozjasniaja i tak cały czas(ładowanie jest cały czs na plusie), co to moze byc??? mam akumulator 45 Ah. |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2005-12-05 21:26:46 A ilo diodowy masz ten regulator? |
Adik20 SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada Samara/Opel Vec ... Pawłowice/ Rybnik | 2005-12-06 14:27:55 nie wiem ilo diodowy jest ten regulator, diody sa w alternatorze a tam jest tylko ttake dóże kółko i to jest razem ze szczotkami |