Ceny czesci dla MK5 w roznych serwisach Forda

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jako ze ostatnio mam problem z zaworem wolnych obrotow w moim escorcie MK5, a wedlug wszystkich okolicznych sklepow czesc ta jest ciezko dostepna, wiec postanowilem zapytac o ceny w kilku serwisach forda ...

oto co otrzymalem z olsztyna:
koszt części to 237zł + wymiana 250zł (czas około 2 godzin)

a tutaj torun:
Koszt zaworu bocznikowego (finis 6465115) 846,68 zł
Koszt wymiany 68,32zł

troche spora rozbieznosc w cenach ... czy rzeczywiscie ta czesc moze kosztowac tyle, co w olsztynie? no i pytanie - czy jadac do dealera forda moge sobie od tak sobie kupic czesc i dostac na nia gwarancje - czy gwarancja jest tylko w tym momencie, gdy wymieniam u nich?


za to olsztyn liczy sobie 1079ZŁ za KOMPLET NAPRAWCZY SPRZĘGŁA + 370ZŁ WYMIANA ... chyba sporo ...
co moglibyscie polecic dobrego jesli chodzi o sprzeglo - w miare dobre, ale tez nie za bardzo drogie ...

[ wiadomość edytowana przez: Phyt0n dnia 2005-11-07 21:57:10 ]
  
 
radzę Tobie nic nie kupowac w ASO
  
 
MSS:
dlaczego nie? jakies zle doswiadczenia?
  
 
phyton....CENY...w aso są takie ceny że brak słów...tyle tylko wiem
  
 
za cene sprzegla+ten zaworek to kupisz drugiego escorta!!
  
 
pytlar & pucek ...
ale cena samego zaworka w olsztynie jest zachecajaca -> 237zł.

nie mowie ze chce od nich sprzeglo wziac, bo wiem ze sa tansze miejsca - ale jesli chodzi o ten zaworek to cena jest najatrakcyjniejsza jaka znalazlem ...
  
 
Phyton - zapytaj kolegi slawas1 o cenę zaworka, a będzie niższa niż podawane ptrzez Ciebie.
A jak sam jeszcze nie poradzisz sobie z naprawą, to ktoś pisał o jakimś super dobrym i tanim magiku od Fordów w Płońsku. A z Mławy to wskakujesz rano na siódemkę (wcześniej umówiwszy się z gościem), pomykasz raz-dwa-trzy do Płońska i na poczekaniu (pewnie parę godzinek) Ci wszystko zamontują jak należy...
  
 
Cytat:
radzę Tobie nic nie kupowac w ASO


i nic tam nie naprawiać
Chyba że:
1)auto ma < rok i musisz płacić pare setek za wymianę płynów, filtrów i PIECZĄTKĘ żeby ci gwarancja nie poszła się gonić
co Escortów raczej nie dotyczy
2)wygrałeś w Totolotka i nie masz co zrobić z $$$
3)na forum jest nudno i trzeba zadac jakiś abstrakcyjny temat.

Znajomy który przyzwyczaił sie do ASO zaciągnął ostatnio swojego 10 letniego malca do ASO Fiata i zgodnie z katalogiem za parę pierdół wyliczyli mu dwukrotną wartość samochodu, więc odpuścił
Tak samo patrzyli by sie na Ciebie jakbyś pojawił się ze swoim 14latkiem w eleganckim świecie nowych mondków, fok, abs, tdci, itd etc.

P.S. Nie ma pod Mławą jakigoś kowala?

  
 
kielek:
hehe ... gdzie plonsk wiem - jutro bede przejezdzal w drodze do wawy ... w mlawie tez mam spoko mechanika - wiec nie musze sie az tam telepac ... chodzi tylko o ten pieprzony zaworek ...

diesel_power:
dlatego tez moim drugim pytaniem bylo czy w serwisie normalnie sprzedaja czesci czy tylko razem z wymiana?
  
 
btw. uzytkownik slawas1 to ten od http://www.auto-mobile.com.pl/ ?

A co wybrac jesli chodzi o sprzeglo?
  
 
Cytat:
2005-11-07 22:56:23, Phyt0n pisze:
btw. uzytkownik slawas1 to ten od http://www.auto-mobile.com.pl/ ? A co wybrac jesli chodzi o sprzeglo?



to nie ten

ceny sprzęgła ci podałem na priva - jeżeli chcesz mieć spokuj to radzę wybrać sachsa - naprawdę sprawdzony producent i, bynajmniej ja mam do niego pełne zaufanie

co do tego zaworka to podejrzewam że rozbierznośc wynika z faktu że oba sklepy myślały o innej częsci
u Ciebie w jednopunktrowym wtrysku nie ma jakotakiego zaworu wolnych obrotów /czy też inaczej nazywanego bocznikowym/
jest silniczek krokowy - a to co innego

ewentualnie ktoś mógł pomylić go z potencjometrem położenia przepustnicy

rozumiem że u Ciebie problem polega na falowaniu obrotów i potrzebujesz silniczek krokowy?
  
 
hmm .. u mnie jest jakis elektroniczny element sterujacy obrotami - objawialo sie to w ten sposob ze obroty wskakiwaly np. na 3000 i tak sie trzymaly na luzie ... potem opadaly po jakims czasie ...
  
 
kurcze, przydałaby się w takim razie fotka tego elementu który potrzebujesz
  
 
hmm ... zawsze mi wszyscy mowili ze w 1.4CVH nie ma silnika krokowego tylko jest wlasnie zawor wolnych obrotow ... teraz to juz sam nie wiem ...
  
 
w cfi silnikczek krokowy wygląda tak:
ten z nr 8

a z 7 to jest potencjometr położenia przepustnicy



[ wiadomość edytowana przez: slawas1 dnia 2005-11-08 15:55:51 ]
  
 
hmm ... a czy 1.4CVH z '91 roku i 1.4CFI to te same silniki?
  
 
tak /cfi oznacza jednopunktowy wtrysk/
  
 
hmm ... czyli na to wychodzi ze elementy powinny byc jednakowe ... ale czy ktos to moze potwierdzic ?

bo juz sam nie wiem jak to jest ...

[ wiadomość edytowana przez: Phyt0n dnia 2005-11-09 10:39:06 ]
  
 
btw. z warszawy dostalem taka odpowiedz na moje pytanie ...

Odnośnie Pana pytania chciałbym poinformować iż koszt w/w zaworu biegu
jałowego wynosi ok 350 zł, natomiast wymiana tej części to dodatkowo około
150 zł. Czas takiej naprawy wyniesie mniej więcej 1 h.

  
 
hmm ... po podaniu VIN-u ceny zmienily sie diametralnie ....

"Na podstawie numery VIN udało mi się ustalić dokładne ceny:

-Siłownik sterowania wolnych obrotów(zawór wolnych obrotów)-850 zł
-ewentualnie zestaw strojenia(dysze)-180 zł

Wymiana wyżej wymienionych elementów to około 300 zł

Odnośnie ceny zestawu naprawczego sprzęgła to jest to 1100 zł + 1000 zł wymiana."


cholera - chyba bede jezdzil z tym zepsutym ... :/
Pozdrowienia!