Aparat zaplonowy od 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mamy maly problem bo nie moge zdjac kopulki.
Kopulka jest przykrecona na 2 sruby.łeb sruby sie obrobil zreszta sa tak dowalone ze glowa mala.
Pomyslalem zeby dospawac migusiem jakas srubke i wtedy odkrecic ale czy aprata sie tak nie zwali ? jak go zmasuje z migusiem ?
  
 
rozwierc albo zeszlifuj leb, zdejmij kopulke a to co zostanie wkrec w imadlo albo zlap porzadnymi szczypcami i wykrec.
  
 
Czy bezstykowy aparat zapłonowy od PN (oczywiście po przeróbkach, skrócenie, przetoczenie i zamocowanie koła zębatego od orginału)) napędzany wałkiem rozrządu (mocowanie na głowicy) będzie mógł pracować w silniku 2.0 DOHC na gaźniku.

Czy da się go zaadoptować do zasilania wtryskiem
  
 
Hmm wiem ze aparat od 1600 elektronik do 2.0 z miejscem na aparat w bloku da rade takie cos zrobic.
A na wtrysku ? hmm masz digiplexa ? czy bezstykowy aparat ?
Aczkolwiek jeszcze nigdy nie slyszalem o takim czyms.
Poczekajmy na odpowiedz jakiegos znawce w temacie DOHC
  
 
Jak najbardziej aparat zapłonowy od polskiego 1600 będzie (po przeróbkach) pracował w silniku 2000.
Co do wtrysku to w 132 występował bezstykowy układ zapłonowy a w Argencie elektorniczny system wtryskowo-zapłonowy, gdzie aparat zapłonowy pełnił rolę zwykłego rozdzielacza zapłonu.
Moim skromnym zadaniem i w jednym i w drugim przypadku aparat zaolony będzie wsółpracował (w 132 z polskim modułem zapłonowym) Tylko nasuwa się pytanie: Po co? Aż tak jest ci trudno znaleźć oryginalny aparat załonowy?


Jak w tym dowcipie:

- Czy wy możecie bawić się bez alkoholu?
- Tak, my możemy bawić się bez alkoholu, ... ale po co się męczyć.
  
 
Moj nowy silniczek DOHC bedzie mial bezstykowy aparat zaplonowy z poldka
  
 
ŁAŁ! Moge cie dotknąć?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Spoko! Jakos sie dogadamy
  
 
A moze wiesz ile bedzie palił TwójNowySilniczek? Jeszcze go nie masz i co to kogo obchodzi że bedzie w nim jakis aparat którego nawet na oczy nie widziałeś! Spuść ciśnienie!!!!

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Widzialem, nawet Ty widziales... bo sam mi go dales
  
 
czyli sie jeszcze nie przepoczwarzył.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Jeszcze nie, bedzie sie poczwarzal online na miejscu.
  
 
Cytat:
2003-11-12 11:06:50, KiLeR pisze:
Moj nowy silniczek DOHC bedzie mial bezstykowy aparat zaplonowy z poldka



widze ze nie możesz sie doczekać
  
 
Kolega zdał mi pytanie czy do 2,0 na gaźniku założyć ma zapłon bezstykowy Boscha czy zapłon stykowy Magnetti Marelli?


[ wiadomość edytowana przez: GUMIS dnia 2004-03-20 21:40:36 ]
  
 
aktualnie w moim DOHC jest aparat zapłonowy bezstykowy od poldolota razem z modułem. dział bdb.
  
 
mysle ze oba mozna załozyc
ale orginalnie 2.0 miał bezstykowy wiec ten powinien byc lepiej dopadowany

a ja mam orginalnego stykowego Magnetti Marelli 147 H
  
 
odswierzam wątek gdyaż prawdopodobnie bede potrzebowął zmienić połorezenie aparary zapłonowego z korpusu do głowicy

w zwiazku z tym pytanie czy przypasuje mi obecnie uzywany aparar zapł

oraz czy ktoś nie posiada w/w elemetów
  
 
Cytat:
2004-10-21 19:02:17, bodziot pisze:
odswierzam wątek gdyaż prawdopodobnie bede potrzebowął zmienić połorezenie aparary zapłonowego z korpusu do głowicy w zwiazku z tym pytanie czy przypasuje mi obecnie uzywany aparar zapł


NIE PASUJE!
  
 
Cytat:
2004-10-21 19:30:01, automatic pisze:
NIE PASUJE!



no to mam problem
  
 
co jest problemem?
że musisz tak zmienić?