| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-04-26 10:32:23 zacznij od bezpłatnej naprawy, tj. resecik komputerka. Klema w dól na 20 minut, a później zagrzać bestję na wolnych obrotach BEZ GAZU, chyba że gaśnie to tyci tyci, a później 1200RPM na jakieś 3 minuty
dalej jakieś 50 km na samej benzynce, aż się zaprogramuje miałem to samoprzejżyj czy przewody nie są przetarte, pęknięte i czy nie ssie jakiegoś lewego powietrza, no i przewody wysokiego nap. i świece. to takie standarty
powodzenia |
kierek Ford Escort Flair Szczecin | 2005-04-26 11:41:41 sprawdz cewke i filtr powietrza. |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2005-05-15 23:45:32 to moga byc świece, przewody, sonda lambda. |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-05-16 08:17:42 Rozważ ewentualność zapchanego filtra paliwa.
Ja ma także problem z obrotami na PB, a na LPG git. Specjaliści a także wiele innych osób coś bąka o padającym przepływomierzu powietrza. Dla gazu to mała różnica, ale PB lubi dokładne proporcje z powietrzem a on o tym istotnie decyduje!
A jeszcze jak często dodajesz "świerzej" benzynki? |
fabick Bolero 2 Katowice | 2005-11-13 20:44:41 Co do wariacji obrotów w zależności od prędkości to w moim ZETEC'u MKVII winny był czujnik prędkości (takie cuś przy wejściu linki obrotomierza do skrzyni).
Wystarczyło odłączyć i już jest cacy od pół roku. |